Froop Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Latest project, een portfolio. Dingen die beter kunnen? Link Reageren
Goliat Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Mooie creatie. Opzich zijn er wel wat min-puntjes maar met zoveel zoveel elementen in 1 werkje is dit onvermijdelijk. De standaart dingen als het vuil maken en beschadigd(krasjes) met brushes ziet er gewoon goed uit, maar dit is de basis van iets als dit. De achtergrond ziet er gewoon goed uit en 't is een geheel waarbij zo goed als alles bij elkaar past. Heel veel negatieve kritiek heb ik dus niet, ik ben alleen wel van mening dat er te weinig diepte(schaduw gebruik) in je creatie zit. Dit merkt ik bij de paperclips waarbij het nu alleen wat renders zijn die op elkaar geplakt waarbij ze verschillend geroteerd zijn. Een beetje schaduw zou al meer diepte moeten geven. Ook zou een paperclip(duplicate 'm eerst) die met 1 van de lassotools gerendeerd is en daarna gefilld is met een zwart witte gradient bij de blending options en opacity op 30% ook al een beetje moeten glansen wat meer diepte geeft.(vage uitleg..) Verder vind ik dat de potloden onvoldoende detail hebben, zouden ook wel wat krasjes mogen hebben en i.v.m. het kleurgebruik van de tekening had het geel ook wel wat donkerder moeten zijn. Mooi gedaan, 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.