Jump to content

downloads

Recommended Posts

Geplaatst:
:) hallo, waar moet ik (als ik een voertuig download ) hem laten? :bonk: (anim, models, text, audio, movies, data, readme.) alvast bedankt :bier:
Geplaatst:

Een voertuig installeren gaat niet zomaar. Je kan de files niet zomaar ergens weg zetten en hij doet het. Je zult met een speciaal programma de voertuigen moeten installeren. Er zijn 2 bekende methodes hiervoor, namelijk de IMG tool en de San Andreas Mod Installer (SAMI). Op het forum zijn voor beide methodes complete handleidingen te vinden:

- Handleiding IMG tool 2.0

- Handleiding SAMI

Er wordt stap voor stap helder uitgelegd hoe het werkt. Lees het even door en kijk welke methode jou het makkelijkst lijkt. Veel succes! ;)

Geplaatst: (bewerkt)
:) hallo, waar moet ik (als ik een voertuig download ) hem laten? :bonk: (anim, models, text, audio, movies, data, readme.) alvast bedankt :bier:

ja kan voertuigen beter met SAMI (San Andreas Mod Installer) installeeren die doet dat automaitsch Hier de download:http://thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=1001

EDIT: net te laat f dutchman waz me voor :puh: maar ik heb lkkr een link!!!

Bewerkt: door Brinkyboy009
Geplaatst:

oke bedankt _O_:bier:

Ik heb t gedaan en t doet t (denk!) maar ik heb een probleem SA start niet meer een new game op 45% kapt ie ermee en loopt me pc totaal vast :bonk::duh: :s advies iemand????? :*D

Geplaatst:
Ik heb t gedaan en t doet t (denk!) maar ik heb een probleem SA start niet meer een new game op 45% kapt ie ermee en loopt me pc totaal vast :bonk::duh: :s advies iemand????? :*D

Misschien is er iets fout gegaan bij het instaleren van de mod. Dan kan je het best zoals 'Big Boss' al zegt even opnieuw instaleren. Mocht je back-ups hebben gemaakt dan kun je die gebruiken voor het verwijderen. Dan hoef je dus het spel ook niet opnieuw te instaleren.

Een andere optie is dat jij waarschijnlijk V2 hebt, bij V2 kan je namelijk niet modden. Ik raad je aan deze patch even te instaleren zodat je V1 krijgt. Met V1 kan je wel modden, en dus zal de mod het dan ook moeten doen zodra je een savegame laad. Doe hij het daarna nog niet, dan vrees ik dat je iets verkeerds hebt gedaan.

Geplaatst:

ik heb hem gedeinstaleerd en geprobeert er opnieuw erin te zetten maar halverwege ging t mis en het spel staat toch op mn pc en nu wil hij niet deinstaleren (normaal spelen doet het helemaal niet maja lijkt duidelijk als instalatie afgebroken word) dus ik verkl**t het aleen maar meer en meer :bonk: maar ik ga ff kijke hoe ik dit op ga lossen :? Greezs Di@blo.

Geplaatst:
ik heb hem gedeinstaleerd en geprobeert er opnieuw erin te zetten maar halverwege ging t mis en het spel staat toch op mn pc en nu wil hij niet deinstaleren (normaal spelen doet het helemaal niet maja lijkt duidelijk als instalatie afgebroken word) dus ik verkl**t het aleen maar meer en meer :bonk: maar ik ga ff kijke hoe ik dit op ga lossen :? Greezs Di@blo.

Je kan GTA niet verwijderen? Probeer het anders eens via je configuratiescherm. Deze kan je opstarten door naar 'Start > configuratiescherm' te gaan, bij software moet San Andreas staan. Klik erop, en kies dan voor verwijderen. Lukt dan niet, verwijder anders een de main map van GTA. Deze vindt je natuurlijk in je Rockstar Games map. Geeft hij bij het verwijderen ook nog een (fout)melding? Zo ja, kan je misschien even vertellen wat voor één je krijgt?

Geplaatst:

Dat probleem heb ik net ook gehad, als je via 'Software' probeert te verwijderen geeft hij een of andere foutmelding. Ook de main folder verwijderen wou niet lukken, dan krijg je een melding van:

Kan Eaex.dll (of zo iets) niet verwijderen; controleer of de schijf vol of tegen schrijven beveiligd is.

Ik heb voor de (mislukte) installatie (Data2.cab :@ ) van San Andreas een herstelpunt gemaakt, dus is mijn computer nu hersteld naar een punt voor de installatie van San Andreas. Misschien kan jij ook even Systeemherstel uitvoeren. (Start > Configuratiescherm > Prestaties en Onderhoud > Systeemherstel) Hij zegt wel dat je je gegevens niet verliest, maar maak toch maar backups van belangrijke bestanden.

Geplaatst:

Dát is de foutmelding die je krijgt als je vanuit 'Software' porbeert te verwijderen.

Ik vrees dat er niets anders op zit dan systeemherstel uit te voeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...