Jump to content

GTA: Hooligan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

GTA: Hooligan

gtahooliganlogo16jz7uc.png

Dit wordt een Full SA Texture mod. Dit is gebaseerd op de film : Green Street Hooligans. Deze ga ik met DaddyPimp maken. Momenteel zoeken en willen wij geen extra leden. Als het wat populairder is, zullen er naar mate mensen mogen joinen.

Maar nu is het nog even stil hier. Want we gaan eerst wat textures maken en rippen van spellen.

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Geplaatst:

Hier meer info over de film:

http://www.warnervideo.com/greenstreethooligans/

----

Ik denk dat we beginnen met de Skins, de hoofdrollen in San Andreas, worden dus vervangen door de hoofdrollen uit Hooligans. Wordt een moeilijke klus maar we hebben al veel ervaring met skinnen. CJ zal dus vervangen worden door Matt Buckner etc. De Grove Street Gang zal worden verandert naar de GSE (Green Street Elite), de Hooligans dus. De Ballas etc. zullen de revaliserende supporters van de andere voetbalclubs worden. Als we daar mee beginnen zijn wel aan heel eind :) . Daarnaast zullen ook de gangtags etc. aan worden gepast, en zullen we diverse automodders toestemming vragen om auto's te gebruiken zodat het een meer 'Londen' sfeer krijgt.

Geplaatst:
:) Ziet er allemaal leuk uit SUC6

Ehh.. Er staan nog geen screens :bonk: Maar die komen binnekort wel als het goed is.. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben nu bezig, met textures voor de huizen in Grove. St te vinden en te maken. Daarna zal ik ze gaan texturen. Progress 10%

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Een tijdje geleden had ik ook het idee een multiplayer mod te maken, gebasseerd op avonturen van hooligans. Idee is dus top.

Echter denk ik dat je door alleen het aanpassen van skins niet ver komt, het modellingwerk zal denk ik niet veel meer worden. Je zou arena-sized maps kunnen maken en de wapens moeten vervangen worden aangezien hooligans geen wapens als pistolen/geweren gebruiken, maar eerder stokken, boksbeugels, molotov, etc.

Succes iig!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...