.Sharingan Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) GTA: Hooligan Dit wordt een Full SA Texture mod. Dit is gebaseerd op de film : Green Street Hooligans. Deze ga ik met DaddyPimp maken. Momenteel zoeken en willen wij geen extra leden. Als het wat populairder is, zullen er naar mate mensen mogen joinen. Maar nu is het nog even stil hier. Want we gaan eerst wat textures maken en rippen van spellen. Bewerkt: 31 januari 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Hier meer info over de film: http://www.warnervideo.com/greenstreethooligans/ ---- Ik denk dat we beginnen met de Skins, de hoofdrollen in San Andreas, worden dus vervangen door de hoofdrollen uit Hooligans. Wordt een moeilijke klus maar we hebben al veel ervaring met skinnen. CJ zal dus vervangen worden door Matt Buckner etc. De Grove Street Gang zal worden verandert naar de GSE (Green Street Elite), de Hooligans dus. De Ballas etc. zullen de revaliserende supporters van de andere voetbalclubs worden. Als we daar mee beginnen zijn wel aan heel eind . Daarnaast zullen ook de gangtags etc. aan worden gepast, en zullen we diverse automodders toestemming vragen om auto's te gebruiken zodat het een meer 'Londen' sfeer krijgt. Reageren
Puma Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Dus.. Wordt het een TC? Of is het alleen een soort Gang-TC..? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Zie eerste post voor meer informatie. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ik ben nu bezig met de Skin van Matt Buckner, updates soon! Reageren
eizoalecto Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ziet er allemaal leuk uit SUC6 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Ziet er allemaal leuk uit SUC6 Ehh.. Er staan nog geen screens Maar die komen binnekort wel als het goed is.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Ik ben nu bezig, met textures voor de huizen in Grove. St te vinden en te maken. Daarna zal ik ze gaan texturen. Progress 10% Bewerkt: 3 februari 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
etix Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Een tijdje geleden had ik ook het idee een multiplayer mod te maken, gebasseerd op avonturen van hooligans. Idee is dus top. Echter denk ik dat je door alleen het aanpassen van skins niet ver komt, het modellingwerk zal denk ik niet veel meer worden. Je zou arena-sized maps kunnen maken en de wapens moeten vervangen worden aangezien hooligans geen wapens als pistolen/geweren gebruiken, maar eerder stokken, boksbeugels, molotov, etc. Succes iig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.