Jump to content

Getuned scooter

mr_bruinsma

Recommended Posts

Ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Er staat ergens op internet dat je de 'faggio' kan tunen. Daar bedoelen ze dan mee dat je de kleur kan veranderen. De 'faggio' is normaal alleen in het zwart te krijgen. Met het programma cheatdevice kan je onder andere de kleuren van voertuigen veranderen. Dus de "gepimpte scooter" is een 'faggio' met een andere kleur dan zwart. De vindplaatsen van de faggio staat op wikigta. Cheatdevice kan je vinden op www.maxbot.com. Voor cheatdevice moet je wel firmwire 1.5 of lager hebben.

Delen op andere websites

Kijk dit is wat ik bedoelde:

http://img.hrej.cz/a6/f3a0b98b3d8fe43a0f75ff44728415.jpg

Maar kan je mischien meer uitleg geven over firmware?

Ik heb mijn psp pas nieuw daarom

Misschien bedoel je de Ventoso? die heeft geen vaste spawnplaats, die moet je dus ergens rijdend tegenkomen, bedoel je iets anders dan horen we het wel ;)

Haha nee die scootertje bedoel ik niet.

Ik heb al een link geplaats bekijk maar even.

Delen op andere websites

De Rhino (oftewel een tank) spawnt in de Fort Baxter legerbasis, in een loods welteverstaan. Bekijk het onderstaande kaartje maar eens voor de exacte locatie. De Rhino daar is alleen makkelijk te verkrijgen wanneer je de 'Army Fatiques'-kledij aan hebt.

naamloosgtaforum9pb.png

Tevens komen er Rhino's achter je aan bij een 6 sterren wanted level, de vraag is echter alleen nog maar of je de Rhino zo makkelijk lukt weten te bemachtigen. ;)

Delen op andere websites

Ja: Je zorgt er eerst voor dat je 6 sterren wanted level krijgt. Dan steel je de tank van het leger. Nu doe je de "never wanted" cheat.

Je kan ook met cheat device de tank spawnen. Dat gaat een heel stuk makkelijker.

Delen op andere websites

Ik heb nog een vraagje,

Ik heb alle bedrijven van Sharks overgenomen, maar ik vind het zo saai.

Kan je je eigen bedrijf weer Te Koop zetten?

Nee je kunt ze niet te koop zetten. Dit is echter wel onlogisch, want in het echte leven kan het ook en waarom hier niet? De enige oplossing is: 'Laat al je Empire Buildings' over nemen, dan reageer je gewoon niet meer op de meldingen die je krijgt als je aangevallen bent en dan ben je binnen de kortste keren weer Empire Building- loos. Nog even ter verduidelijking, wij helpen op dit forum niet bij het downgraden van firmwares of andere dingen die Sony verboden heeft. Naast dat wens ik je veel succes en mocht er nog wat wezen dan hoor ik of éen van de anderen het wel. :)

Delen op andere websites

Ik heb nog een vraagje,

Ik heb alle bedrijven van Sharks overgenomen, maar ik vind het zo saai.

Kan je je eigen bedrijf weer Te Koop zetten?

Nee je kunt ze niet te koop zetten. Dit is echter wel onlogisch, want in het echte leven kan het ook en waarom hier niet? De enige oplossing is: 'Laat al je Empire Buildings' over nemen, dan reageer je gewoon niet meer op de meldingen die je krijgt als je aangevallen bent en dan ben je binnen de kortste keren weer Empire Building- loos. Nog even ter verduidelijking, wij helpen op dit forum niet bij het downgraden van firmwares of andere dingen die Sony verboden heeft. Naast dat wens ik je veel succes en mocht er nog wat wezen dan hoor ik of éen van de anderen het wel. :)

Jammer, want ik word niet meer aangevallen

Naja thx voor het posten

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...