De Gta Master Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Je kan een auto slepen met een tractort je gebruikt je rechter analog om omhoog en omlaag en je kan er dan byvoorbeel een auto of vrachtwagen mee vast klemmen en dan mee slepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 ga ik meteen proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ErnstJ Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 dat kan ook met de sleepwagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 de sleep wagen heb ik nog maar 5 keer gezien in deze hele tijd dat ik sanandreas heb(vanaf de release dag) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 5 maar en hoelang heb je hem? Hij rijd heel veel rond mount chiliad! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Er rijd ook een sleepwagentje rond bij de haven van Los S. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 vanaf 28 oktober tot nu 19-11-04, volgends mij is dat 32 dagen :huh: ik ben zo vaak bij de mount chiliad, maar nog amper gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Je kunt met die tractor (en met de sleepwagen ook neem ik aan) er meerdere achter elkaar hangen. Ik heb er 3 gehad, en bochtjes worden dan apart om te nemen :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 hoe doe je dat dan? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Met R3 dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 hoe doe je dat dan? :huh: In de eerste post van deze thread wist De Gta Master ons te melden: Je kan een auto slepen met een tractort je gebruikt je rechter analog om omhoog en omlaag en je kan er dan byvoorbeel een auto of vrachtwagen mee vast klemmen en dan mee slepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Is wel vet want je kan zelfs een auto met bestuurder mee slepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorne Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 En dan die auto het ravijn in donderen whaah:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ik had nog een auto nodig voor inport/export, zag die auto rijden en heb hem achterop getakeld (sleepwagen) ben er zo mee naar de haven gereden, en daar pas de bestuurder eruit geslagen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Oh.. Vandaar dat lange stokje.. Zat er al de hele tijd mee te spelen maar heb niet geweten dat je met dat stokje een auto aan je tractor kan hangen.. Die sleepwagen is wel lol met auto eraan ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.