813ikkie Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 nou ik vind die tractor maar een dom ding ik had liever gewild dat je er echt landbouw machines mee kon slepen in plaats van alleen maar auto,s en vrachtwagens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
88steven88 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 THX!! weer wat geleerd :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 mischien als je een combine er aan kan koppelen hem in een garage douwd en dan de deuren open zijn (als je hem kan slepen)(dnek ut niet maar ja give it a try ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 ik had iets van 15 tractors aan elkaar gemaakt was wel lachen maar later kwam ik niet meer vooruit en toen stuurde ik heel scherp door een bocht en alles vloog heel snel achter me aan en toen donderde ik met alle tractors in het water hhahahahaha was lachen maar wel gek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Nog wat leuks: Koppel achter eentrekker de vrachtwagen Tanker ga dan klein beetje sturen let op : je word dan heeeeeeeeeeeeeel hard gelanceerd Leuk gevonden he :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 mischien als je een combine er aan kan koppelen hem in een garage douwd en dan de deuren open zijn (als je hem kan slepen)(dnek ut niet maar ja give it a try ) dat wil ik al dagen proberen, maar ik kom nooit een towtruck tegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Het kan ook met een trekker ... lees een beetje heel de topic gaat er over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) Het kan ook met een trekker ... lees een beetje heel de topic gaat er over Dat weet ik: ik had zelf al in deze thread geschreven dat ik meerdere tractoren achter elkaar heb gehangen (ook dat is dus te lezen :-) ). Ik heb toen ik het spel net had in een Towtruck gezeten, en die wil ik gewoon weer. De makkelijkste weg (de tractor) is niet altijd de leukste :-) EDIT: eindelijk een TowTruck gevonden in de haven van LS. Maar je kunt een combine er niet mee slepen. Met een sniper de bestuurder doodschieten gaat wel, en dan is de combine ook open. EDIT2: ik probeerde daarnet nogmaals een Combine te openen door de bestuurder te snipen, maar dat lukte niet meer. Vreemd dat het 1x wel is gelukt. Bewerkt: 20 november 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Je hebt ook speciaal voor de tractor van aanhang dingen (ben ff de naam van die dingen kwijt.) Ze staan in de schuurtjes. wat je er verder mee moet weet ik ook niet. Maar geeft wel leuk effect als je er mensen mee overrijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 De begage-handlers op het vliegveld kunnen ook de aanhangers met bagage mee nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 waar vind je dan die karretjes voor achter een trekker welke schuur/schuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Oh.. Vandaar dat lange stokje.."" Zat er al de hele tijd mee te spelen "" klinkt droog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 waar vind je dan die karretjes voor achter een trekker welke schuur/schuren Waar je die karretjes vind? In Red County heb je al die kleine boerderijtjes. En gewoon in die schuurtjes staan ze soms. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanandreas9 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Volgens mij kan je achter een tractor ook zo'n kleine ploeg er achtermaken!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Volgens mij kan je achter een tractor ook zo'n kleine ploeg er achtermaken!!! Lees voor de grap eens de berichten hierboven... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.