Jump to content

TRACTOR


De Gta Master

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Gta Master

    7

  • BrokenTable

    6

  • -Richard-

    5

  • barry

    4

ik had iets van 15 tractors aan elkaar gemaakt was wel lachen maar later kwam ik niet meer vooruit en toen stuurde ik heel scherp door een bocht en alles vloog heel snel achter me aan en toen donderde ik met alle tractors in het water

hhahahahaha was lachen maar wel gek :):D

Link to comment
Delen op andere websites

mischien als je een combine er aan kan koppelen hem in een garage douwd en dan de deuren open zijn (als je hem kan slepen)(dnek ut niet maar ja give it a try :D)

dat wil ik al dagen proberen, maar ik kom nooit een towtruck tegen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook met een trekker ... lees een beetje :puh: heel de topic gaat er over

Dat weet ik: ik had zelf al in deze thread geschreven dat ik meerdere tractoren achter elkaar heb gehangen (ook dat is dus te lezen :-) ).

Ik heb toen ik het spel net had in een Towtruck gezeten, en die wil ik gewoon weer. De makkelijkste weg (de tractor) is niet altijd de leukste :-)

EDIT: eindelijk een TowTruck gevonden in de haven van LS. Maar je kunt een combine er niet mee slepen. Met een sniper de bestuurder doodschieten gaat wel, en dan is de combine ook open.

EDIT2: ik probeerde daarnet nogmaals een Combine te openen door de bestuurder te snipen, maar dat lukte niet meer. Vreemd dat het 1x wel is gelukt.

Bewerkt: door BrokenTable
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook speciaal voor de tractor van aanhang dingen (ben ff de naam van die dingen kwijt.) Ze staan in de schuurtjes. wat je er verder mee moet weet ik ook niet. Maar geeft wel leuk effect als je er mensen mee overrijd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...