Jump to content

Rijschool

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de rijschool moet je op een zeker moment met platte banden een kronkel maken, heeft iemand typs?

Geplaatst:

Ik zal proberen een paar nuttige tips te geven.

Ik neem aan dat je het over de test pop and Control hebt waarin je met een politiewagen over een spijkstrip moet rijden. Als eerste rij naar de spijkstrip en stuur heel licht naar rechts. Ikzelf laat nooit het gas los op het moment dat ik over de spijkstrip kom, maar sommige beweren dat je dan minder snel de controle verliest. Als je iets naar rechts gestuur hebt voordat je over de spijkstrip komt dan hoef je alleen een klein beetje naar links te sturen om weer op het laatste gedeelte te komen. Het moeilijkste vind ik om hier recht stil te komen staan, maar dat is voor brons niet verplicht.

Ik hoop dat het werkt.

Geplaatst:

Bij mij lukte die in één keer :D Door juist wél het gas los te laten. Ik zou het allebei proberen (mijn manier én die van HerrieM.

Geplaatst:

@ HerrieM, misschien dat je een stukje voor het einde het gas wel los moet laten om de auto beter te laten stoppen? :engel:

Geplaatst:

Het is wel leuk om die rij-missies te doen..

Maar het is niet verplicht!! :bonk:

Dus als je veel stress wil ga vooral door met rij-missies :ch:

Greetz, HippeEend 8)

Geplaatst:

Greetz, HippeEend 8)

De rijschool is toch niet zo moeilijk ? Buiten dan het laatste da je door de stad moet racen en dieje salto maken

>>> Door Bling: Dit is overduidelijk een mening van jouw kant. Jij vind het makkelijk, maar ieder ander kan daar anders over denken. :) <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Greetz, HippeEend 8)

de rijschool moet je wel doen, anders kan je WC ( Wang Cars ) niet kopen en daar zijn ook 4missies :)

Bewerkt: door caviaIIIII
Geplaatst:

Greetz, HippeEend 8)

de rijschool moet je wel doen, anders kan je WC ( Wang Cars ) niet kopen en daar zijn ook 4missies :)

Maar die zijn niet verplicht. Niet verplicht voor het verder verloop van het spel, dus de storyline. Echter zijn deze wel verplicht voor de 100%, het is maar net hoe je het bekijkt. Overigens moet je naast de driving school, ook alle missies in San Fierro hebben uitgespeeld om Wang Cars te kunnen kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...