Jump to content

Modding


Cenzy

Recommended Posts

Joeéw , 8)

Ik heb daarstrax GtaIII voor de PC gekregen van een maat.

Ik wou hem zo hard omdat ik GtaIII ook op Playstation heb , maar vooral omdat je kan modden op PC-versies.

Maar eerlijk gezegt , in dat soort dingen ben ik een euhm.. Noob :puh:

Ik zou graag zo naar Ghosttown enzo rijden , maar ik weet ' begot ' niet hoe je dat moet doen.

Kan er mij iemand zeggen wat je er voor moet doen ?

Welk programma ik dan moet instaleren enzo :)

PS: Als je zo dingens zeker in je computer moet hebben van ik-weet-niet bv. een bepaalde videokaart ofzo of zo Computertaaltje , ik heb een nieuwe laptop dus dat zit er al in ;)

Alvast bedankt :klap:

Cenzy :cya:

Edit : Ik denk er net aan , is dat dan geen cheatdevice ofzo dat ik moet instaleren ?

Bewerkt: door Cenzy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een mod, zo krijg je een brug naar Ghosttown. Hier is de mod. Er is hierbij ook een brug naar alle andere eilanden ;) Erg handig :*D De brug is rommelig, en Ghosttown is niet overal solid, dus kijk uit! Je vindt de brug in het noord-oosten van Shoreside Vale, bij dat modderpad ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een mod, zo krijg je een brug naar Ghosttown. Hier is de mod. Er is hierbij ook een brug naar alle andere eilanden ;) Erg handig :*D De brug is rommelig, en Ghosttown is niet overal solid, dus kijk uit! Je vindt de brug in het noord-oosten van Shoreside Vale, bij dat modderpad ;)

Zoals ik al zei , ik ben een noob en weet niet hoe dat moet :)

oke ik heb nu dat geinstallerd maar als ik het bestand wil openen zegt hij dat hij het niet kan vinden, kan iemand me uitleg geven aub ? :)

Ik heb zelf een mod, zo krijg je een brug naar Ghosttown. Hier is de mod. Er is hierbij ook een brug naar alle andere eilanden ;) Erg handig :*D De brug is rommelig, en Ghosttown is niet overal solid, dus kijk uit! Je vindt de brug in het noord-oosten van Shoreside Vale, bij dat modderpad ;)

Zoals ik al zei , ik ben een noob en weet niet hoe dat moet :)

oke ik heb nu dat geinstallerd maar als ik het bestand wil openen zegt hij dat hij het niet kan vinden, kan iemand me uitleg geven aub ? :)

Edit => kijk als je dat in een bepaald bestandje moet steken ofzo zeg dat dan want ik zit maar op openen te klikken en der gebeurt niets:(

Edit2 => dat bestand is maar 2,2KB groot .

bij mijn wten is 2,2 kb klein :?

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zo spammen! Dit is dubbelbosten, gebruik de edit knop. Verder laat ik dit aan de moderators over, ik zeg het je maar even ;) . Verder: je moet hem wel unzippen. Dit wil zeggen dat dit bestand is ingepakt (neemt minder ruimte in beslag), en dus weer uitpakt. Hiervoor heb je het programma Winzip, Winrar of WinAce voor nodig (ff googlen doet wonderen ;) ) Mocht je dit al weten, dan kon ik het niet opmaken uit je posts.

Als je dit al had gedaan, moet je de map "mods" in de map C:/Program Files/Rockstargames/GTA3/Data/Maps zetten, en volgens mij moest je dan ook nog ergens iets met het script doen, zie de bijgevoegde Readme bij de mod.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik zal het even bekijken :) ( allemaal latijn voor me :puh:)

En over dat spammen , dat was perongeluk ik dacht dat ik op Volledig bewerken had gedrukt maar ik had op repley ( of hope dat ding mag noemen ) gedrukt :$ mijn excuses :)

Edit => ik heb gedaan wat je zei , maar ik zit natuurlijk nog in het begin , maar zei je ook niet dat er ook een andere brug inzit van Portland naar Staunton ? als je begrijpt wat ik bedoel?

Oke ik zal het even bekijken :) ( allemaal latijn voor me :puh:)

En over dat spammen , dat was perongeluk ik dacht dat ik op Volledig bewerken had gedrukt maar ik had op repley ( of hope dat ding mag noemen ) gedrukt :$ mijn excuses :)

Edit => ik heb gedaan wat je zei , maar ik zit natuurlijk nog in het begin , maar zei je ook niet dat er ook een andere brug inzit van Portland naar Staunton ? als je begrijpt wat ik bedoel?

Edit2==> hoe kan je weten waneer dit gebruikt is ?? ( niemand hier ofzo ? )

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd...<<<

Bewerkt: door Cenzy
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt zien dat hij geïnstalleerd is doordat je opeens een brug ziet in het noordoosten van Shoreside Vale :cab: Ik denk niet dat ik zoiets mag uploaden, omdat het waarschijnlijk illegaal is, en ik wil geen warn :N . Heb je de readme nog? Ik ben hem namelijk kwijt. Ik heb hem gedelete :bonk:.

Ik kijk eens even wat je probleem is, je hoort van me ;)

EDIT: Ok, ik heb de readme weer. Wat je dus moet doen is:

maak een nieuwe map aan in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\data\maps\ genaamd

"mods". Naar die map kopieer je de bijgeleverde bestanden "bridgeghost.ipl" en "ghostbase.col". Vergeet niet je files te back-uppen! Als je dat hebt gedaan open je het bestand "gta3" in de map "data" met kladblok. Als je een stukje naar beneden kijkt zie je een hele reeks staan "COLFILE3 .....etc." Daaronder moet je het volgende typen: COLFILE 3 DATA\MAPS\MODS\ghostbase.col

Als je dan nog verder naar beneden scrolled zie je een hele reeks met "IPL....etc." staan. Daaronder moet je hetvolgende typen: IPL DATA\MAPS\MODS\bridgeghost.IPL

Wijzingen opslaan en spelen maar ;)

Ok, even voor de duidelijkheid: in gta3.dat moet je het volgende veranderen:

gta3mod4ij.jpg

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt :)

Wat is een Back - Up ??

Back-Ups zijn kopieën van gegevens op je harde schijf. Mocht je ereen kwijtraken of kapot maken. Wat er bedoeld werd. Was dat je het orginele bestand even moest kopieëren en ergens plakken. En daarna het bestand in je GTAIII directory kunt bewerken. Zodat als het spel vast loopt - en je weet niet meer wat je veranderd hebt - je gewoon de kopie terug kan zetten en dat zou alles weer moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...