orange123 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Eej mensen, Ik heb een probleem, Ik heb op een site een driver gedownload. Ik instaleerde hem en bij de instalatie zij hij zoiets als '' Uit de beveiligins test is gebleken dat dit niet voldoet aan de windows eisen, en kan dit schadelijk zijn voor je computer'' Ik dacht schijt aan en ging door. Opzich ging alles goed maar toen ik GTA SAN ANDREAS wilde spelen, zij hij zet je resolutie op 1240x796 (of zoiets) en de snelheids frequentie op 60hrtz. Alles staat daar al op maar hij blijft het maar niet doen. Ook kan ik nu het simpelste spelletje (Cal of duty) niet meer instaleren. Dan zegt hij dat het niet compatibel is ofzo. En inplaats van een ''Asus V9400 magix (Nvidea mx 4000) heb ik nu een '' Nvidea mx4000 (Nvidea mx 4000). Twee keer hetzelfde. Ik heb zo het gevoel dat ik iets heb gedownload wat ik niet heb. Weet iemand hoe ik het kan weghalen of hoe ik mijn oude opties weer terug kan zetten? Alvast bedankt orange123 Reageren
Goliat Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Mijn 5 stappen plan: 1. Verwijder de huidige driver van je videokaart, deze staat in Start -> Configuratie Scherm -> Software. 2. Reboot je PC. 3. Instaleer de oude driver, gebruik de CD die je bij aankoop hebt gekregen(aanbevolen!) of kijk op de site van je moederbord of het merk van je videokaart. 4. Reboot je PC opnieuw. 5. Hopelijk werkt alles weer.. Bewerkt: 22 januari 2007 door Goliat Reageren
orange123 Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 It works, Thx man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.