appeltree Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Hoi, ik hoorde ooit dat je via een cheat of pad zo kunt doen dat je een chauffeur hebt die je komt ophalen. Ik heb allesafgezocht want dacht dati k het van hier had, maar kon geen gelijk topic vinden Kan iemand mij zeggen hoe dit werkt en wat meer info geven? danku! Reageren
White Gold Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Volgens mij is er geen enkele cheat of iets in het spel waardoor dat komt. Misschien met een mod. In SA-MP kan je wel een chaffeur "inhuren" maar dat is dan wel een echt persoon die daar zin in heeft . Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Nee, het klopt wat White Gold zegt. Er zijn dingen of cheats in het spel wat dit mogelijk maakt. Misschien wel een Mod of in Multi-player. >>> Door Dutchy3010: Wat heeft het voor zin om een post na te praten? Hou dit soort posts voor je, want het is spam! Je spreekt trouwens sowieso jezelf tegen in de bovenstaande zin, om de verwarring compleet te maken.<<< Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Een cheat voor zoiets bestaat inderdaad niet, maar een mod wel, namelijk de 'Driver Mod', je kan dan een chauffeur bellen in de buurt van CJ's huis. Hij rijd of vliegt je overal heen waar je wilt. Je kan de mod ier downloaden. Het is vervangt de Script.img, de Main.scm en de handling.cfg. Je bent dus genoodzaakt om een nieuwe savegame te starten. Je kan hier wel een savegame downloaden, die zit volgens mij tegen de 100% aan. Anders moet je een nieuw game starten. In de Readme staat trouwens beschreven hoe het moet. Ik heb de mod zelf niet uitgetest, maar hij moet wel vet zijn. Veel plezier ermee. Reageren
appeltree Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 De savegame is niet te doewnloaden en ik zie nergens een andere die ook voor de mod is......... Hij geeft een error, weet iemand hoe ik dit goed krijg? Ik heb een standaart svaegame die 100% was gedownload maar dan geeft ie een error bij het openen. Oftewel: waar kom ik aan een drivermod savegame? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.