BoDyLoTioN Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Mijn excuses als dit in het verkeerde forum staat maar kon niet echt een betere plek vinden naar mijn smaak Eventjes offtopic: Ik weet eindelijk waarom mijn nieuw geïnstalleerde GTA SA het niet deed, mijn broer vond het grappig wanneer ik drinken ging halen zijn oude kapotte CD te verwisselen met de 'nieuwe' die hij me gaf voor de installatie.. Oke ontopic: Weet iemand nog leuke mods voor in GTA SA? zoals mooie cars etc..?? Zou je ook alsjeblieft gelijk bij kunnen zetten hoe je die dan moet installeren? Gelieve NIET alleen posten over de installatie want dat zal spam wezen.. en als je een leuke MOD post en er dan nog eventjes aan toevoegd hoe hij moet worden geinstalleerd lijkt mij dat geen spam Alvast bedankt! Reageren
Goliat Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Leuke cardmods: <GTAGarage> Instaleren doe je met de IMG-Tool, uitleg hierover staat hier: Voor SA:Handleiding IMG-Tool 2.0(inc. uitleg over het downloaden van de IMG-Tool, Flying Dutchman) Voor VC: Hoe instaleer ik wagens met de IMG-Tool? (Eclipse) Bewerkt: 22 januari 2007 door Goliat Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 ben de img-tool nu aan het downloaden.. maar multikabel is laatste tijd aan de zuigende kant bezig... normaal DL ik trials van iets bijvoorbeeld met 220kb/sec nu staat hij op 1022BYTES/sec dus dat zit op 1/200 'ste van de normale snelheid stelletje mafkezen daar.. Reageren
Destructor Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Als je leuke auto mods zoekt voor gta sa, zoek dan naar auto's van JVT . naar mijn mening zon beetje de beste gtasa auto's die je kunt downloaden. ook leuk zijn wapenpacks. die instaleer je in principe hetzelfde als automods. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.