Gtwien Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik heb MTA geïnstalleerd, maar als ik hem opstart gaat alles normaal, totdat opdrachtprompt zegt dat hij de anti-cheat file niet kan updaten of zo. Weet iemand wat er fout is? (Ik heb v2.00 gedowngrade naar v1.00) Reageren
Azer Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Weet iemand wat er fout is? (Ik heb v2.00 gedowngrade naar v1.00)je weet dat je nu de server draait he? Bewerkt: 22 januari 2007 door Azer Reageren
Gtwien Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Voor alle duidelijkheid, dit is de eerste keer dat ik MTA probeer te spelen, dus het zou kunnen dat ik nu iets heel doms ga zeggen. Ik dacht dat je de server moest runnen en dat dan het spel zou starten of zo, ik heb een sterk vermoeden dat dit niet het geval is, kan iemand meer uitleg geven? Bewerkt: 22 januari 2007 door Gtwien Reageren
RTS Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 De server heeft hier helemaal niks mee te maken, alleen als je een EIGEN server wil starten. Afblijven dus en nooit meer aankomen nu , ik zal eerst maar een MTA spelen. Open de map waar je MTA hebt geinstalleerd, klink dan op het pictogram genaamd Multi Theft Auto. Nu start je MTA op en kun je naar Browse Server gaan als je in het menu zit, kies je server en klik op Connect. Succes Reageren
Gtwien Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ow ja, ik had alleen de server gedownload :$ , ok.... Toch bedankt voor de moeite. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.