sNICKer Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 ja, de meeste gasten hier zullen deze missie wel goed kennen. dus ik hoef niet uit te leggen hoe ze gaat want dat is een lang verhaal. ik raak steeds weer aan dat stuk waar je die fire truck moet volgen. dat doe ik ook maar opeens kom er een meter waarop sweet's grip staat. er wordt gevraagd dichterbij de truck te komen. dat doe ik ook. maar ik mis sweet steeds. heeft iemand hier tips hoe dicht ik ongeveer bij de truck moet rijden voor sweet te kunnen opvangen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 als die truck in de bocht naar de linker rij baan rijd, blijf jij gewoon op de rechterbaan. want hij komt toch weer naar de rechter en blijf tegen die truck aan rijden. dat is mijn tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 bumperkleven Gewoon er tegen aan rijden met je neus tegen zijn de brandweerauto z'n achterbumper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 gewoon telkens probeeren en van zelf's doe je wel iets onverwachts waardoor het ineens lukt B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 gewoon telkens probeeren en van zelf's doe je wel iets onverwachts waardoor het ineens lukt B) Alleen duurt die missie al 20 min. voor je bij die brandweerwagen komt... zonde als je 10x moet proberen... De meter van Sweet loop terug, dus je kan zien wanneer hij ongeveer gaat vallen. Tegen het einde moet je onder hem rijden. Meer tips heb ik helaas niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.