Soldier93 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 1: 2: 3: Ik vind mezelf persoonlijk al veel beter geworden al zeg ik het zelf Feed graag!! Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Jep ziet er redelijk uit ja >>> Door RonaldVC: Op deze manier hoor je dus niet te raten/beoordelen. Geef bij je mening aan wat je er mooi aan vindt, en wat niet. Geef eventueel tips/verbeteringen, met andere woorden geef onderbouwende kritiek. Lees de Showroom Regels even door. Een post zoals deze wordt beschouwd als spam.<<< Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Raten OK : De eerste valt goed op,ik vind hem heel mooi zelf goede effecten ingevoegd,mishien wat lichter wat maken want rechtsboven is de signature nog wat leeg.De tekst heb je zeer goed geplaats 8/10 Signature 2 Eigenlijk weinig op aan te merken ,mooi effecten gebruik echt je maakt ferme verbeteringen.De signature is niet te druk.Moest je de signature wat vergroten en de "render" volledig op de Signature plakken zou hij perfect zijn 9/10 Signature 3 Wat direkt opvalt zijn de kleuren.De kleuren vloeken nog wat met elkaar.Je hebt wel goed gebruik gemaakt van het thema.De signature lijkt wel erg "Techno" . Btw je render komt boven je border uit en Hij blijkt een platte kop te hebben 7/10. Op het eerste gezicht zijn deze punten goed.Je wordt inderdaad alsmaar beter met photoshop.Wat nu uniek is aan alle drie de sigs is dat je 2 strip borders gebruikt.Dit vind ik wel mooi .Ik zou zeggen:Blijven oefenen! IB Bewerkt: 22 januari 2007 door ICE BANANA Reageren
Soldier93 Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Mijn beste al zeg ik het zelf >>> Door RonaldVC: Ik heb je topics even samengevoegd, omdat je nog geen uur geleden al een topic geopend hebt om diverse signatures te showen.. Na enige tijd mag je best een nieuw topic openen, maar niet al na een dag, en is al helemaal niet nodig binnen een uur. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.