Jonas Wauters Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Waar vindt je de Andromana? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 De Andromada komt alleen voor in de missie 'Stowaway' en 'A Home In the Hills', buiten die missie's kun je de Andromada niet te pakken krijgen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Natuurlijk wel met een Trainer/Carspawner, maar dat gaat jou niet helpen, want je hebt hem (vermoed ik) voor de PlayStation 2. Je zal er dus nooit mee kunnen vliegen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ja, met een modificatie, trainer of carspawner is de Andromada natuurlijk wel te verkrijgen, maar hij is verder nergens in het spel te vinden. Vind ik ook jammer, want het is een mooi vliegtuig. >>> Door Bling: Het is echt niet nodig hoor om nogmaals te vermelden dat hij wel te verkrijgen is met een modificatie. In de post van Big Boss staat het al uitgelegd, en om hetzelfde te gaan herhalen is dus een beetje overbodig. <<< Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Voor de PS2 kan het ook, dan moet je voor €30 op bol.com de Armax kopen of zoiets Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 De Androme is wel in het spel te verkrijgen als je de Spaceeinstein'All in one mod downloadt. Die Androme spawnt na de missie "Stow Away" op je Verdant Meadows. En ik heb iets gevonden waar je voertuigen mee kunt vervoeren, echt gaaf. Reageren
Dx11 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) De Androme is wel in het spel te verkrijgen als je de Spaceeinstein'All in one mod downloadt.Die Androme spawnt na de missie "Stow Away" op je Verdant Meadows. En ik heb iets gevonden waar je voertuigen mee kunt vervoeren, echt gaaf. Het is andromada maar hij spawnt nergens, of bedoel je in die mod? de at-400 spawnt wel, op lva maar dat wist je vast al 1000e post! Bewerkt: 23 januari 2007 door DX11 Reageren
robbin-lesley Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Lijkt me cool om een keer in te vliegen >>> Door Dutchy3010: Dit is niet nuttig voor het topic, laat het de volgende keer even achterwege, svp.<<< Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ja zeker wel, vooral als je voertuigen mee kunt vervoeren!!!!!!! en dan ze ergens zetten >>> Door Dutchy3010: Dit is dus gewoon spam.. Het ging erover waar je de Andromada kunt vinden, en niet over wat je er leuk aan lijkt.<<< Reageren
MartyCeha Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik had ooit ergens iets gelezen, ik weet niet meer waar, dat er een manier is om de Andromeda te verkrijgen, ook op de PS2, zonder trainers (wel cheats). Het ging ongeveer zo: Soms hoor je een vliegtuig boven je vliegen. Als dat nou een Andromeda is (die heeft 4 motoren), moet je de "alle voertuigen in de buurt ontploffen"- cheat gebruiken, en dan met een jetpack (ook met de cheat) om hoog vliegen zodat je hem tegenkomt. in de lucht. Je moet er dan op de een of de andere manier in stappen Vraag niet hoe, ik probeer me zo goed mogelijk te herrineren waar ik dit gelezen heb. Vliegtuigen zijn nog niet kapot als ze de 1e keer zijn ontploft, daarna ontploffen ze nog een paar keer. Doe dan de "volle health- en armorbalk+ $25000" -cheat zodat hij weer heel si en dan vlak voordat je bij de grond bent zou je moeten vliegen Dat lukt nooit! (ik heb het maar gelezen he!) Ikzelf heb een beter idee. Als je op de Verdant Meadows Arcraft Graveyard bent (oftewel The Dessert Air Strip), wachten tot er een Andromeda overvliegt (wat al zeldzaam is in de woestijn, daar vliegen alleen Rustlers en die zooi over). De Andromeda herken je aan de vier motoren. Doe dan de "alle voertuigen in de buurt ontploffen" -cheat zodat de Andromeda boven je naar beneden komt vallen. Niet met de (Heat-Seaking) Rocket Launscher, want daarmee vliegt het vliegtuig nog even door na inslag van de raket, waardoor hij weer "verdwijnt". Als de kapotte Andromeda op de grond ligt, schuif je hem met een Dozer ofzo de hangar in en je laat de deuren dichtgaan. Als ze weer opengaan, staat daar een Andromeda in volle glorie En dan ermee vliegen. Ik heb deze methode nog nooit geprobeerd, maar in theorie kan het werken Toen ik SA nog op de PC had (pc gecrashed en cd kapot) had ik een trainer waarmee ik hem kon spawnen, en toen heb ik ermee gevlogen. Hij vliegt niet echt realistisch, want op heel lage snelheid gaat die zware kist al de lucht in. HIj stuurt wel zwaar. Zo, een lange post eindelijk af!! Reageren
Bling Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Leuk fabeltje, maar is helaas onmogelijk uit te voeren. Het is namelijk onmogelijk om met die cheat effect uit te voeren op de Andromada. De Andromada vliegt hiervoor veel te hoog, waardoor hij allang verdwenen is voordat hij de kans krijgt om op de grond te vallen. En zelfs als het lukt, is het alsnog onmogelijk om hem te behouden. Ten eerste zul je hem eerst naar de hangar moeten duwen, wat ook veel tijd vergt. En ten tweede: de Andromada past niet in de hangar op Aircraft Graveyard. Dit omdat de achtervleugel van de Andromada gewoonweg te groot is, waardoor hij er niet helemaal in past. Ik heb zonet met een trainer de Andromada gespawnt, en het is me uiteindelijk gelukt om de Andromada in de hangar te krijgen. Dit heb ik echter gedaan met mods, waarmee ik hem dus unsolid kon maken, zodat hij zonder moeite in de hangar paste (Technisch gezien dan, theoretisch blijft het onmogelijk). Hieronder een screen die ik net gemaakt heb van de Andromada, die er (met behulp van mods) in de hangar is gekomen. Moraal van mijn verhaal: Het is niet mogelijk om de Andromada intact te verkrijgen, zonder gebruik te maken van mods. Je kunt hem enkel spawnen met trainers, zoals Noobmode (PC), of Armax (PS2). Reageren
san andreas piloot Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ik wil een andromada weet niemand echt niks voor die op ps2 te krijgen? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) ik wil een andromada weet niemand echt niks voor die op ps2 te krijgen? Ik heb dit trucje om een andromada te krijgen een tijdje geleden in een ander topic gepost. Mischien heb je hier wat aan. Voor mensen met een PS2 die een Andromada willen. Ik heb een trucje gevonden om op de PS2 TIJDELIJK een Andromada te krijgen. Doe de missie Stowaway en bekijk de cutscene. Anders wil het niet lukken. Na de cutscene krijg je nog een korte scene waarbij CJ op een motor springt. Typ nu razendsnel de vernietig alle voertuigencode in. De Motor en Andromada worden vernietigt. Maar de Andromada wordt onmiddelijk weer hersteld. De Andromada zal niet opstijgen. Je kan er naar toelopen en instappen. De Andromada heeft niet eens een animatie dat de deur geopend wordt. Waarschijnlijk omdat het de bedoeling was dat je er niet in kon vliegen. Helaas beweegt de Andromada niet en kan je niet uitstappen. Je zit er nu permanent in opgesloten. De enige manier om dit te verhelpen is de zelfmoord code te gebruiken, of opnieuw te laden. Bewerkt: 21 augustus 2007 door PIERRO P Reageren
hielkeh Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 hoe moet het dan als je armax hebt? Reageren
EXIT Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 mensen mensen. wat is er mis met de at-400? is toch ook lekker groot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.