Jump to content

Waar vindt je de Andromada?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik had ooit ergens iets gelezen, ik weet niet meer waar, dat er een manier is om de Andromeda te verkrijgen, ook op de PS2, zonder trainers (wel cheats). Het ging ongeveer zo:

Soms hoor je een vliegtuig boven je vliegen. Als dat nou een Andromeda is (die heeft 4 motoren), moet je de "alle voertuigen in de buurt ontploffen"- cheat gebruiken, en dan met een jetpack (ook met de cheat) om hoog vliegen zodat je hem tegenkomt. in de lucht. Je moet er dan op de een of de andere manier in stappen :? Vraag niet hoe, ik probeer me zo goed mogelijk te herrineren waar ik dit gelezen heb. Vliegtuigen zijn nog niet kapot als ze de 1e keer zijn ontploft, daarna ontploffen ze nog een paar keer. Doe dan de "volle health- en armorbalk+ $25000" -cheat zodat hij weer heel si en dan vlak voordat je bij de grond bent zou je moeten vliegen :cab: Dat lukt nooit! (ik heb het maar gelezen he!)

Ikzelf heb een beter idee. Als je op de Verdant Meadows Arcraft Graveyard bent (oftewel The Dessert Air Strip), wachten tot er een Andromeda overvliegt (wat al zeldzaam is in de woestijn, daar vliegen alleen Rustlers en die zooi over). De Andromeda herken je aan de vier motoren. Doe dan de "alle voertuigen in de buurt ontploffen" -cheat zodat de Andromeda boven je naar beneden komt vallen. Niet met de (Heat-Seaking) Rocket Launscher, want daarmee vliegt het vliegtuig nog even door na inslag van de raket, waardoor hij weer "verdwijnt". Als de kapotte Andromeda op de grond ligt, schuif je hem met een Dozer ofzo de hangar in en je laat de deuren dichtgaan. Als ze weer opengaan, staat daar een Andromeda in volle glorie :) En dan ermee vliegen. Ik heb deze methode nog nooit geprobeerd, maar in theorie kan het werken ;)

Toen ik SA nog op de PC had (pc gecrashed en cd kapot) had ik een trainer waarmee ik hem kon spawnen, en toen heb ik ermee gevlogen. Hij vliegt niet echt realistisch, want op heel lage snelheid gaat die zware kist al de lucht in. HIj stuurt wel zwaar.

Zo, een lange post eindelijk af!! :bier:

over jouw eigen idee: als de androma op de grond valt zal hij kort daarna al ontploffen. en onrealistisch als het is, is er dan geen wrakstuk meer om naar je garage te duwen.

ik wil een andromada :cry::cry::-(:-( weet niemand echt niks voor die op ps2 te krijgen?

een beetje een overbodige post, als iemand een idee heeft zal hij die echt wel vertellen. Ook zonder deze post.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat je de glitch met de missie http://nl.wikigta.org/wiki/Stowaway_%28GTA_San_Andreas%29"]Stowaway[/u] hebt gebruikt? Zoja... Je blijft er dan permanent inzitten en kun je er alleen uit door de savegame opnieuw te starten of de http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_San_Andreas%29"][/b]zelfmoord code te doen :)

EDIT: Misschien is er iets mis met de nOObmode, instaleer hem eens opnieuw en probeer dan nog eens.

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Wat ik in die post schreef is maar een theorie die mogelijk zo kunnen werken, maar is zoals in de post die erna komt, allang ontkracht door Bling. Al minstens een half jaar geleden. Bovendien blijft een wrak altijd liggen als je er bij blijft staan kijken, al ontploft het twintig keer. Het verdwijnt pas na vijf minuten of als je je omdraait ofzo.

-------

Deze animatie is gewoon niet geprogrammeerd, omdat het niet de bedoeling was dat je in de Andromada kon vliegen.Dit vliegtuig wordt alleen gebruikt in de missies 'Stowaway' en 'A Home In The Hills' en daar kon je er ook niet in vliegen. Maar mede dankzij Trainers is dit toch mogelijk geworden. Die animatie is er ook niet ingezet daarvoor.

EDIT: Wat is dit? Dit was toch eerst een ander topic? Dit is zeker samengevoegd en deze post stond eerst ergens anders...En die hierboven ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...