Jump to content

Company of Heroes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds kort Company of Heroes binnen gekregen, en ik wil wel eens weten wat jullie er van vinden (Dus geen reviews/previews.)

Willen jullie ook je eigen screens plaatsen? :clown:

Geplaatst:

wel een grappig spelletje maar er zitten nogal wat fouten in. ik had er net weer eentje. ik probeerde een duitse barrak op te blazen zodat de duitsers nergens konden schuilen. ik zet 4 van die wirebombs op dat gebouw met die airborne mannetjes. ik laat m ontploffen. toen ik goed ging kijken zag ik dat de hele benedeverdieping weggeblazen was maar dat de 1ste verdieping en het dak in de lucht zweefde :puh:

Geplaatst:

Ik heb heel erg veel verschillende reviews en previews gelezen, uiteindelijk heb ik hem aangeschaft. Ik heb dit soort strategie spellen altijd al leuk gevonden. Ik speelde bijvoorbeeld ook; Blitzkrieg en Sudden strike. Het spel zelf blaast bijna alles weg, vooral de graphics zijn super. Wat ik ook zo mooi vindt aan dit spel is dat heel erg realistisch is, je moet erg veel moeite doen om wat te veroveren. Daarvan houdt ik, dat ik wel een paar uur moet vechten, om vervolgens niets op te schieten. Groot minpunt is dat de soldaten niet zo slim zijn als ze eruit zien, heel veel staat verkeerd. Tanks en ander geschut staan met de rug naar het strijdveld, en staan meestal op één grote hoop waardoor het uitschakelen van deze veel te makkelijk is. Maar goed, dit wordt gedeeltelijk weer goed gemaakt door die waanzinnige 3D engine. Je kan overal heen met je camera. Je kan met je hete adem in de nek van een soldaat hijgen, of je kan op veilige afstand de strijd bekijken. Dat laatste is dan aan mij besteed. Al met al vindt ik dit zelf de beste RTS van dit moment, het spel zelf heb ik al wel uitgespeeld maar de skirmish mode speel ik nog wel eens.

Screenshots heb ik niet trouwens, die maak ik nooit.

Geplaatst: (bewerkt)

Gaaf! maar ik had hem in het duits waardoor ik de missie brieffing niet altijd snapte en de achtergrond info niet begreep. maar verder wel echt grof :)

had hem illegaal dus daarom de duitse versie

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

Dikbuik heb je misschien enkele screens ingame van Company of Heroes,

en hoe werken je manschappen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...