Stephan14 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 weet iemand hoe ik me 'lung capacity' moet verhogen in sa voor ps2??? Alvast bedankt stephan14 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Om je lung-capacity te verhogen, moet je veel onderwater gaan zwemmen, langzaam maar zeker krijg je een grotere long-inhoud. Houdt natuurlijk wel het 'lucht'-metertje in de gaten, anders verdrink je. Reageren
BaasB Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) weet iemand hoe ik me 'lung capacity' moet verhogen in sa voor ps2??? Alvast bedankt stephan14 Het is opzich heel simpel om je Lung Capacity te verhogen: Ga gewoon veel onderwater zwemmen. Steeds een tijd onder water blijven, en als je adem-balkje bijna leeg is, ga je weer naar de oppervlakte. Herhaal dit proces heel vaak, en je zult zien dat je Lung Capacity verhoogt. Als je Lung Capacity verhoogt is, krijg je dat in je scherm te zien. Dan staat er zoiets als: Lung Capacity + Wat ook een manier is om je Lung Capacity te verhogen, is Oysters (oesters) te gaan verzamelen. Die liggen verspreid over alle plekken onderwater van heel GTA San Andreas. Hier heb je een kaartje met de vindplaatsen van alle oysters: Klik. Bovendien stijgt je Sex Appeal ook nog eens door het verzamelen van Oysters, en het is een onderdeel wat je gedaan moet hebben om het spel helemaal 100% uitgespeeld te hebben. Veel succes met het verhogen van je Lung Capacity. EDIT: Iets te laat... Bewerkt: 22 januari 2007 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.