Jump to content

Game Crashes Na Laatste Missie


ras

Recommended Posts

Mijn game crashed na de laatste missie "End Of The Line" het moment dat Tenpenny met zn brandweer auto van de brug afrijdt en op de grond valt fade het beeld zwart alsof ie naar de volgende scene wilt gaan maar die komt nooit. Ik heb dit op mn PS2 silver edition wel 12x geprobeert iedere keer met t zelfde resultaat. Dat was vorige week. Ik heb vandaag 19-11-04 de niewe PS2 gekocht die hele dunne kleine met een nieuwe SanAndreas en ik heb t net weer 3x geprobeert maar iedere keer met t zelfde resultaat, HELP ME!!!! ik heb net een mailtje gestuurd naar take two support ik hoop dat die iets weten. Mn PS2 is niet omgebouwd gebruik geen cheats bij geen van mn games en heb t op 3 originele memcards geprobeert.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ras

    6

  • Mazzeltje

    4

  • Mathmagic

    3

  • juul

    3

Goodday all

Ik heb t net geprobeert met een andere san andreas van een jongen hier uit de buurt, en het zelfde resultaat games fades black. Zou t kunnen dat spellen van een bepaalde lijn dit probleem hebben. Want kom op he, een nieuwe PS2 en 2 nieuwe GTA's SA en een SA van iemand hier uit de buurt. THIS IS UNREAL!!!

ps. trouwens wel een super makkelijke game, groot, maar iets te simpel (easy) maar wel vet begrijp me niet verkeerd!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn game crashed na de laatste missie "End Of The Line" het moment dat Tenpenny met zn brandweer auto van de brug afrijdt en op de grond valt fade het beeld zwart alsof ie naar de volgende scene wilt gaan maar die komt nooit. Ik heb dit op mn PS2 silver edition wel 12x geprobeert iedere keer met t zelfde resultaat. Dat was vorige week. Ik heb vandaag 19-11-04 de niewe PS2 gekocht die hele dunne kleine met een nieuwe SanAndreas en ik heb t net weer 3x geprobeert maar iedere keer met t zelfde resultaat, HELP ME!!!! ik heb net een mailtje gestuurd naar take two support ik hoop dat die iets weten. Mn PS2 is niet omgebouwd gebruik geen cheats bij geen van mn games en heb t op 3 originele memcards geprobeert.

schoonmake (van de ps2) doet ook wonderen

Link to comment
Delen op andere websites

Nou hier komt ie dan weer, vandaag mn nieuwe game die ik gisteren heb gekocht terug gebracht probleem uitgelegt maar die man begreep er ook niets van en heb dus zonder problemen een nieuwe gehad (gesealed en alles). Naar huis PS2 aan en gamen en wat denk je precies t zelfde weer, beeld fades zwart na de laatste cut-scene. Nu komt ie: ik terug naar de winkel die man zag me al komen, ik mn geld terug gevraagd en naar een andere winkel gegaan en hm daar gekocht. Ben net 5min klaar met het opnieuw proberen en wat denk je weer doet ie t niet ik krijg gewoon geen end scene of credits whatsoever!!! Ik ga nu denken dat t een productielijn probleem is ofzo want t zelfde resultaat op de PS2 silver ed. en een ouwe zwarte ed. en de nieuwe slim line ed. en op 3 mem cards. Ik heb een 2e mail naar usa@take2support.com gestuurd en hoop op een snelle reply en uitleg van ze want dit is niet normaal, toch??????!!!!!!!!???????? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb over een andere glitch gelezen, dat ging over het feit dat Millie nooit thuis was dacht ik, of dat je niet meer gebruik kon maken van de Gym. De oplossing was heel vreemd, maar je zou het kunnen proberen.

Je game eerst saven op een leeg savegame-slot (desnoods eerst 1 erasen als ze allemaal vol zijn). Daarna je game nog een keer saven op de eerste slot.

Een andere oplossing was bij die glitch ander kleren. Kan me niet voorstellen dat dat hier help, maar je zou het kunnen proberen (die missie kun je nu toch al dromen :-) )

Link to comment
Delen op andere websites

Andere kleren geprobeert, mn savegame op alle manieren proberen te laden en te saven op verschillende memcards. Ik ben t spoor helemaal bijster. Ik hoop dat ze me bij take2 support kunnen helpen. Als iemand anders soort gelijk problemen heeft of misschien een oplossing wil ik t graag horen. Bedankt guyz voor t medeleven, thanks

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, heb je al een keer logisch nagedacht?

Ik denk dat je save file gewoon corrupt is.

Dat betekent dus, dat hij elke keer, met elke ps2, en met elke SA, op dát punt crashed.

7, is hier een oplossing voor, formatteren van de card ofzoiets en hoe doe ik dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het aan je savegame ligt, heeft het formateren van je mem.kaart denk ik geen zin. Je bent dan savegames van andere games ook kwijt.

Je hebt in dit geval 2 opties:

1) je hebt nog een savegame van eerder in het spel, en hopen dat dir niet corrupt is.

2) je moet helemaal opnieuw beginnen (en dan hopen dat het echt aan je savegame ligt, waar ik wel van uit ga)

Je kunt dan gewoon je corrupte savegame overschrijven (of bewaren en hopen dat iemand hetzelfde probleem een keer tegenkomt en een oplossing vind).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...