Jump to content

Game Crashes Na Laatste Missie


ras

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ras

    6

  • Mazzeltje

    4

  • Mathmagic

    3

  • juul

    3

ik heb gehoord dat ongeveer de eerste 1000 DVD's van GTA SAn andreas het niet goed doen omdat er iets is fout gegaan in de druk ofzo!!?? weet het niet zeker

en America heeft hem wel eerder gekregen maar ze hebben een NTSC

en Europa PAL

maar misschien hebt die Dorp/Stad waar jij woont wel de eerst 1000 ontvangen.

als je telkens weer het probleem hebt zal ik gta san andreas is een keertje in een andere stad kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehoord dat ongeveer de eerste 1000 DVD's van GTA SAn andreas het niet goed doen omdat er iets is fout gegaan in de druk ofzo!!?? weet het niet zeker

en America heeft hem wel eerder gekregen maar ze hebben een NTSC

en Europa PAL

maar misschien hebt die Dorp/Stad waar jij woont wel de eerst 1000 ontvangen.

als je telkens weer het probleem hebt zal ik gta san andreas is een keertje in een andere stad kopen.

hmm..

Ja, of je gaat terug naar de zaak waar het gekocht is, Of neemt contact op met Sony of R*

Link to comment
Delen op andere websites

ik zei hier boven wel dat de eerste 1000 DVD's van GTA San Andreas niet goed zijn.

Maar dat is bij elk spel zo

Niet alleen bij GTA SA

en hoe komt dat :gtasign: :gtasign: :gtasign: :gtasign: :gtasign:

ik zou niet weten hoe dat komt

want iemand heeft mij dat verteld en hij weet behoorlijk veel van computers af.

misschien omdat de druk machine nog moet (zeg maar warm lopen)

en dat hij dan na die 1000 DVD's

goede DVD's brand je snapt hopelijk wel wat ik bedoel

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn game crashed na de laatste missie "End Of The Line" het moment dat Tenpenny met zn brandweer auto van de brug afrijdt en op de grond valt fade het beeld zwart alsof ie naar de volgende scene wilt gaan maar die komt nooit. Ik heb dit op mn PS2 silver edition wel 12x geprobeert iedere keer met t zelfde resultaat. Dat was vorige week. Ik heb vandaag 19-11-04 de niewe PS2 gekocht die hele dunne kleine met een nieuwe SanAndreas en ik heb t net weer 3x geprobeert maar iedere keer met t zelfde resultaat, HELP ME!!!! ik heb net een mailtje gestuurd naar take two support ik hoop dat die iets weten. Mn PS2 is niet omgebouwd gebruik geen cheats bij geen van mn games en heb t op 3 originele memcards geprobeert.

Ik ben bang voor je dat het mischien aan de memorycard ligt. Koop er ook eens een nieuwe en begin opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Cheats gebruiken heeft alleen maar effect op je percentage, niet met de story-line of crashes..

Cheten helpt je spel wel naar de kl*ten. Een gast die ik ken speelt het spel met cheaten en dan saven en hij springt automatisch uit voertuigen wanneer hij het niet wil. alleen opnieuw beginnen helpt want de fout zit niet op je spel maar wel op je memory card

Bewerkt: door Mathmagic
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb over een andere glitch gelezen, dat ging over het feit dat Millie nooit thuis was dacht ik, of dat je niet meer gebruik kon maken van de Gym. De oplossing was heel vreemd, maar je zou het kunnen proberen.

Je game eerst saven op een leeg savegame-slot (desnoods eerst 1 erasen als ze allemaal vol zijn). Daarna je game nog een keer saven op de eerste slot.

Een andere oplossing was bij die glitch ander kleren. Kan me niet voorstellen dat dat hier help, maar je zou het kunnen proberen (die missie kun je nu toch al dromen :-) )

Eh millie is ook inderdaad zelden,bijna nooit thuis en je kan niet meer trainen in de gym nadat je balkje van muscle vol is dus dat is geen probleem. maar je kan het natuurlijk wel proberen van die nieuwe savegamedata.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn game crashed na de laatste missie "End Of The Line" het moment dat Tenpenny met zn brandweer auto van de brug afrijdt en op de grond valt fade het beeld zwart alsof ie naar de volgende scene wilt gaan maar die komt nooit. Ik heb dit op mn PS2 silver edition wel 12x geprobeert iedere keer met t zelfde resultaat. Dat was vorige week. Ik heb vandaag 19-11-04 de niewe PS2 gekocht die hele dunne kleine met een nieuwe SanAndreas en ik heb t net weer 3x geprobeert maar iedere keer met t zelfde resultaat, HELP ME!!!!  ik heb net een mailtje gestuurd naar take two support  ik hoop dat die iets weten. Mn PS2 is niet omgebouwd gebruik geen cheats bij geen van mn games en heb t op 3 originele memcards geprobeert.

schoonmake (van de ps2) doet ook wonderen

K wil nie lullig doen maar het was een nieuwe ps2 die hoeft je echt niet meteen schoon te maken (ik heb hem al een paar jaar en nog nooit schoongemaakt en hij doet het perfeckt)

Greetzz Dennizzzz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...