Rullez Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik heb een vraagje stel je voor je heb 2 filmpjes op Youtube of op Google Video. Kan je ze dan opslaan op je computer en dan achter mekaar demonteren met Windows Movie Maker Wie weet hierzo het antwoord? >>> Door Preddy: Verplaatst naar Software<<< Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik heb een vraagje stel je voor je heb 2 filmpjes op Youtube of op Google Video. Kan je ze dan opslaan op je computer en dan achter mekaar demonteren met Windows Movie Maker Wie weet hierzo het antwoord? Met YouTube kan het wel ja http://rapidshare.com/files/8628837/Vdownloader3b.rar Dat is de YouTube video downloader, weet niet of het legaal is maar er lijkt me weinig illegaals aan. Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Als je FireFox hebt, zijn er enkele van die videodownload extensies. Als je .flv naar een bewerkbaar bestand (.avi) wilt exporteren, kan je gebruik maken van deze site. Of je het ook met filmpjes van Google kan weet ik niet, maar filmpjes van Youtube kan je downloaden als .flv en dus via die site veranderen. Succes Reageren
Dynamic Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Even een bump. Hier is een site wat alleen voor Youtube is en je hebt er niks voor nodig. behalve het filmpje dan Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 *Dikke bump* Video's van Google Video kan je wel downloaden, maar die hebben de extensie *.gvp. Je kan de filmpjes "downloaden" (je hebt nog steeds internet nodig om ze te kunnen bekijken), maar je hebt dan wel de Google Video Speler nodig (die kan je hier downloaden). Als je dan een video hebt die je leuk vind, druk je op download aan de rechterkant, de video wordt automatisch gedownload normaal gezien, als dat niet zo is, klik dan op Video handmatig downloaden. Een manier om (een deel van) de video in Windows Movie Maker te krijgen, is om de film eerst op te nemen met Fraps of Camtasia en hem daarna te importeren in Movie Maker. Reageren
Jericho Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Als je FireFox hebt, zijn er enkele van die videodownload extensies. Als je .flv naar een bewerkbaar bestand (.avi) wilt exporteren, kan je gebruik maken van deze site. Of je het ook met filmpjes van Google kan weet ik niet, maar filmpjes van Youtube kan je downloaden als .flv en dus via die site veranderen.Succes Bedankt, Thundercover voor die site Ik was zelf al lang op zoek naar zo'n site, de meeste die ik probeerde werkte gewoon niet :S. Elke keer als ik het filmpje wou afspelen kwam er een foutmelding ofzo. Reageren
Kraay Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Dan post ik ook nog maar even ^.^ Met v-hacker kun je filmpjes downloaden van Youtube, Google video, Grinvi en Daily Motion in AVI, MPEG en PSP formaat. Screen: Download: Bewerkt: 13 november 2012 door Joriz Bijlage aangemerkt als mogelijk virus Reageren
sevaboy Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Maar v.hacker lukt niet bij mij omdat je daar admin rechten moet voor hebben. Maar ik heb nog een oude pc en is van me vader (geweest). En van die van rapidshare mooet je voor betalen of anders heb je maar 90 dagen en ik heb al eens ervaren dat ze soms liegen. Weet er nog iemand één? Ps:die van die site,ik wil geen kans op lopen om virussen binnen te krijgen en heb zelf geen Firefox. Reageren
ifc3 Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Maar v.hacker lukt niet bij mij omdat je daar admin rechten moet voor hebben.Maar ik heb nog een oude pc en is van me vader (geweest). En van die van rapidshare mooet je voor betalen of anders heb je maar 90 dagen en ik heb al eens ervaren dat ze soms liegen. Weet er nog iemand één? Ps:die van die site,ik wil geen kans op lopen om virussen binnen te krijgen en heb zelf geen Firefox. Op Vixy.net kun je je youtube video's laten omzetten in bv. MP4, AVI of MOV. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.