Gtwien Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Als ik MTA opstart en ik wil naar een server gaan, blokkeert mijn firewall dit en geeft deze een bericht van 'bestandsnaam.extensie' is accessing '...' Allow or deny? Maar aangezien je bij MTA niet naar je bureaublad kan gaan, blokkeert deze en moet ik mijn computer altijd opnieuw opstarten, weet iemand wat ik moet doen om dit te verhinderen? Reageren
RTS Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Van welke firewall krijg je deze melding? Windows firewall kan je MTA deblokkeren door: Instellingen>configuratiescherm>Windows Firewall en ga dan naar Tabblad Uitzonderingen. Bij een andere firewall weet ik het niet, ik zal hem gewoon openen en even zoeken. Reageren
Gtwien Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Van welke firewall krijg je deze melding? Windows firewall kan je MTA deblokkeren door: Instellingen>configuratiescherm>Windows Firewall en ga dan naar Tabblad Uitzonderingen. Bij een andere firewall weet ik het niet, ik zal hem gewoon openen en even zoeken. Ik gebruik zone alarm pro als firewall. Ik zal eens kijken bij zijn instellingen of je daar niets kan veranderen. Edit: Ik heb GTA_SA.EXE als trusted en ook MTA_SA.EXE als trusted aangeduid, normaalgezien zou ik dan (tot nu toe) geen meldingen meer moeten krijgen. Ik heb ondertussen ook gevonden hoe je toch naar je bureaublad kunt overschakelen: Ctrl+alt+del dan rechtsklikken op het pictogram en dan: naar voorgrond. Dus dat kan geen problemen meer opleveren. Bewerkt: 23 januari 2007 door Gtwien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.