Jump to content

MSN messenger icoontjes

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vroeg me af. ALs ik een leuke smiley zie op msn van een vriend ofzo, dan klik ik daar met men rechtermuisknop op, en klik op toevoegen. Ik zet er de code neer en druk op ok. Maar worden die plaatjes ook ergens opgeslagen ofniet?

want ik wil die plaatjes graag ergens voor gebruiken, mar dat kan dus niet.

Geplaatst:
ik vroeg me af. ALs ik een leuke smiley zie op msn van een vriend ofzo, dan klik ik daar met men rechtermuisknop op, en klik op toevoegen. Ik zet er de code neer en druk op ok. Maar worden die plaatjes ook ergens opgeslagen ofniet?

want ik wil die plaatjes graag ergens voor gebruiken, mar dat kan dus niet.

Nee, dat kan niet. Ze worden opgeslagen op je msn, maar niet in 'Mijn Afbeeldingen' ofzo. Je kunt wel printscreen maken en ze er gewoon uit halen.

Geplaatst:

Als je Windows Live Messenger gebruikt, en ook Messenger Live! Plus dan zou het kunnen. Dan moet je bij het installeren Bij de Voorkeurenwizard Logboeken aanvinken. Je vind dat na opstarten als je een keer op Volgende klik. Het je al wel Plus alleen die functie nog niet aan, dan ga je naar Plus! > Voorkeurenwizard.

Dan open je een gesprek en dan ga je een beetje praten en verzend je die smilies. Het gesprek wordt opgeslagen, maar alle smilies die je hebt gebruikt komen in dezelfde map onder de naam Images.

Die plaatjes vind je dus bij Mijn Documenten > Mijn Gespreksgeschiedenis > maand+jaar (b.v. Januari 2007) > Images.

Geplaatst:

Dit heeft verder niks met Graphics te maken, graphics zijn plaatjes die je zelf maakt met een programma.

Verplaatst naar Computer Software.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...