007 RoadRunner Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Scarface is een game die veel weg heeft van GTA. Dit heeft mij nieuwsgierig gemaakt naar hoe het spel er intern uitziet. Ik ben daarom gaan uitzoeken hoe het spel in elkaar is gezet. Ik ben nog niet achter alles gekomen en daarom zou het leuk zijn als jullie hier ook bij zouden helpen, want het is goed mogelijk dat Scarface een game is waaraan je kan modden. .rcf: De 4 rcf bestanden in de root van de game zijn de archieven met informatie in opgeslagen (vergelijkbaar met de .img van gta) .rsd: De rsd bestanden in de sound1- en dound2.rcf zijn de audiobestanden. Dit zijn ogg vorbis bestanden. .p3d: de p3d bestanden in de cement.rcf kunnen 2 dingen zijn 1) soort van png afbeeldingen en zijn textures, 2) teksten die gebruikt worden bij missie's. Je kan de 2 uit elkaar houden door de mappen in de rcf en de grootte van de bestanden. .bik: dit zijn de video's die je bij het opstarten van het spel tegen komt. Dit is waar ik achter ben gekomen. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen en kunnen uitbreiden met nieuwe informatie. Bewerkt: 23 januari 2007 door 007 RoadRunner Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Waar heb je dat voor nodig? Ga je mods maken? Reageren
White Gold Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Scarface is een mooi spel . Het zou leuk zijn als je de gebieden van Scarface zo overkanzetten in San Andreas . Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Dat zou idd heel mooi zijn Ik kan helaas nog geen models vinden. Er waren in de cement.rcf wel allemaal rcf's van spelers maar hierin zitten alleen teksten en audio. Bewerkt: 23 januari 2007 door 007 RoadRunner Reageren
White Gold Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik denk dat dat de wapens zijn . Die cijfertjes weet ik niet, daar ben ik niet in bekend . Reageren
2Strong Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 ScarFace vind ik maar geript van GTA man >>> Door Jowx: Als je niks nuttigs aan het topic toevoegt, post dan gewoon niet. Dat jij Scarface niet leuk vind, wilt niet zeggen dat anderen er niet over mogen praten. Als iemand erin wil modden, dan is hij vrij om dat te doen. Hij vraagt de mening van het spel niet, dus hier help je hem niet mee. <<< Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ben achter dat ene bestand en het bleek niks te zijn dus weer terug bij dee eerste post Reageren
White Gold Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Zou het niet mogelijk zijn om de maps te openen in 3DSmax 7 en ze te converteren voor een conversion voor GTA SA?? Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ja maar het probleem is dat we nog geen models hebben gevonden. De textures kunnen al wel gebruikt worden maar nog geen models. Reageren
White Gold Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 Ik ga op onderzoek uit . Ik zie wel wat ik er van bak . Ik houd jullie op de hoogte . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.