Jump to content

OG Loc weet niet op wie hij schieten moet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben overnieuw begonnen met San Andreas en ik ben net klaar met de missie OG Loc. Hierin heb ik 3 gekke dingen meegemaakt. Eigenlijk 4, ik moest de missie wel 3 keer doen voordat ik hem haalde en dat is bijna een record op deze missie voor me :ch:

Allereerst: Ik scheur achter die Jeffrey aan en ik probeer de auto's te ontwijken, wat doet Jefffrey? Weljah die knalt tegen een auto aan en die vliegt zo 2 meter van hem af... heeel appart dat wij dat niet kunnen :ch:

Ten tweede: Ik ben bij dat punt waar Jeffrey afstapt en ik knal op die ventjes. Wat doet die mongool van een OG Loc? Draait ie zich om en helpt hij Jeffrey om mij neer te knallen. Nee ik heb me niet vergist, het was OG Loc. Wat gebeurt er? Ik wordt vermoord :ch:

Ten derde: Ik knal in mn tweede poging Jeffrey kapot en ik ben klaar. Ik ben bijna dood en ik zie de cutscene. Ben ik klaar met kijken staat er een Ballas naast me die me kapot knalt :duh:

Ten vierde: Ik luister naar de Radio na mijn derde poging, waar ik OG naar de Burger Shot breng. Dan hoor je ineens dat stukje: blablabla I have a message from Denise. She wants her friend to call her... blabla bla.. and she said she was desperate, desperate was the word she used. C'mon people this aint the radio for broken hearts blabla.... uhm, ik ken haar nog niet eens :duh:

Noujah nog voor de aardigheid een Poll erbij, zodat jullie nog ff lekker kunnen voten ^_^ (wat me nu niet even lukt, beetje hulp plz :))

Groetjes,

Lance Vance Dance

Edit: Het spijt me vreselijk moderators, maar ik heb het in het verkeerde forum geplaatst, zou het misschien naar het SA General forum verplaatst kunnen worden? Nogmaals excuses.

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar San Andreas forum. Poll lijkt me niet nodig ^_^ <<<

Oke bedankt Dutchy voor het verplaatsen, ik zal de poll weglaten :cya:

Bewerkt: door Lance Vance Dance
Geplaatst:

Als je ff leest zie je dat ik dat vertel in mn topic en dat het een domme fout van me is :Y

Geplaatst:

en zelfs de beste maken fouten :puh:

>>> Door Dutchy3010: Dit topic gaat over OG Loc en niet over de fout van Lance Vance Dance.<<<

Geplaatst:
ITen tweede: Ik ben bij dat punt waar Jeffrey afstapt en ik knal op die ventjes. Wat doet die mongool van een OG Loc? Draait ie zich om en helpt hij Jeffrey om mij neer te knallen. Nee ik heb me niet vergist, het was OG Loc. Wat gebeurt er? Ik wordt vermoord :ch:

Tja dat kan gebeuren. Het is mij ook wel eens overkomen. Als je namelijk prongeluk op OG loc richt denkt hij dat je hem aanvalt en zal hij zich verdedigen. En aangezien hij nog wel eens voor je neus wil gaan staan kan dit gebeuren.

Geplaatst:

Wat mij 1x overkwam tijdens OG Loc was dat ik m'n motor zovaak als stuiterbal had gebruikt dat op het moment dat Freddy afstapt en ik op Freddy en z'n vriendjes begin te schieten, dat ze m'n motor opblaaste, gevolg zowel ik als OG Loc de pijp uit :bonk::cab:

Geplaatst:

Kan gebeuren he. Bij mij is dit ook altijd. Og Loc oftewel Jeffrey slaat en schiet altijd terug naar iedereen in de missie Og Loc ook tegen jou. Onthoud he's a real Gangsta now. Hij zegt ook de hele tijd. I'm Gangsta. ^_^ En trouwens degene waarop je moet schieten heet niet Jeffrey maar Freddy.

Geplaatst:

Er is ook nog iets wat je kan doen ( zo heb ik het toch gedaan ): je schiet zelf op Freddy, tot hij van zijn motor valt, het is wel moeilijk om de motor te besturen, maar dan heb je die problemen niet op het einde.

Geplaatst:

Wat dom zeg dat ze dat ingeprogrameert hebben :ch:

Ik kan toch ook schieten op Sweet bevoorbeeld zonder dat hij terug schiet? :Y

Geplaatst:

Het is inderdaad een hele domme missie, en ik moest hem ook vaak over doen voordat ik hem haalde. Freddy boste tegen een auto bij mij, en reed gewoon weer vrolijk verder. Wij vliegen inderdaad 100 meter de lucht in en bij hem gebeurt er niks. Het zal wel normaal zijn... :D

:cya:

Geplaatst:

Hij heeft gewoon een supermotor, whoa die ga ik stelen :bonk:

On topic: Vooral op de snelweg is de irritatie groot, je moet dicht tegen de kant om auto's te vermijden.

Als je te dicht tegen de kant gaat vlieg je ook ondersteboven

Geplaatst:
Hij heeft gewoon een supermotor, whoa die ga ik stelen :bonk:

On topic: Vooral op de snelweg is de irritatie groot, je moet dicht tegen de kant om auto's te vermijden.

Als je te dicht tegen de kant gaat vlieg je ook ondersteboven

Daarvoor heb ik nog wel een goeie tip, je hoeft namelijk helemaal niet over de snelweg, je kan er namelijk ook lekker onderdoor. Hierdoor vermijd je auto's en kan je lekker rustig aan doen, je rijd gewoon naar het stuk toe waar Freddy weer de normale weg op komt. Ik heb even een kaartje gemaakt:

lossantosradareditedpngas4.png

Legenda:

- Groen: normale route

- Rood: alternative route 1 (deze gebruik ik meestal)

- Geel: alternative route 2 (deze kan je ook gebruiken maar heel misschien ga je dan te ver bij Freddy weg waardoor je Mission Failed krijgt.

- Waar het rode en gele lijntje uitkomen zal Freddy de normale weg weer opkomen.

Er zijn zo nog wel veel alternatieve routes die je kunt nemen, je moet gewoon niet te ver bij Freddy vandaan gaan. Desnoods stippen je van te voren een goeie route uit, die je aanpast aan het pad van Freddy.

Neem zo'n route en het zal een stuk makkelijker gaan :)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat heeft Typhoon als eens eerder in een ander topic gezet :puh:hierzo. Ontopic: Dat van Denise op de radio komt niet alleen in die missie voor, dat komt vaker voor. Radio Los Santos heh :) ? En dat die Ballas op je knallen is ook niet echt iets vreemds in die missie. Dat komt zéér vaak voor. En dat OG Loc op je gaat schieten ligt er volgens mij aan dat je voor hem gaat staan, terwijl hij eigenlijk op Jeffrey aan het schieten is :clown: Dat eerste is wel echt raar in die missie. Hij kan ook niet dood op die motor. Niet met een Rocketlauncher, niet met een sniper/ machinegeweer, je kan hem ook niet eraf gooien. Echt maf :bonk:

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Het is een rot missie ja. Ik moest hem de eerste keer ook een paar keer doen :(. En dat van Denise op de radio is ook iets dat ik eens hoorde, vaag :duh: . Best wel dom dat OG Loc op je schiet, zelf niet gehad. Hij staat er alleen dom bij :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...