appeltree Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 SOS Ik heb de drivermod geinstalleerd en heb een gewone savegame genomen van 100%. De savegame die op diezelfde site stond gaf een error als je hem wou downloaden .. Nu kan ik het spel niet spelen omdat hij die andere savegame weigert, weet iemand hoe ik aan de drivermod savegame 100% kom of hoe ik dit anders gedaan krijg? Als dit niet luktheb ik nog een backup van m'n oude savegames, maar ik heb het bestand script en main o.a. vervangen en daar helaas geen backup van gemaakt. Mss staat ie nog bij de prullenbak, maar ik ben nu neit thuis dus zal dat dan vanavond moeten kijken. Heeft iemand anders anders nog die bestanden eventueel voor me? Groetjes, Joep Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Allebei! ^main.scm & script.img^ Alsjeblieft! P.S. ik neem aan dat je weet waar ze moeten! Bewerkt: 23 januari 2007 door VWO-er Reageren
appeltree Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Allebei!^main.scm & script.img^ Alsjeblieft! P.S. ik neem aan dat je weet waar ze moeten! HIj doet 't niet file not found.. kun je mss ietsa anders proberen of me mailen? Heeft iemand mss ook: Handling.cfg ? Bewerkt: 23 januari 2007 door appeltree Reageren
.Timothy Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) @Hierboven: Vreemd, hij was nog wel dacht ik van -Matthijs- ofzo... Kijk wel even verder ... [iemand anders mag het over nemen; misschien kijk ik straks nog even...] Ook maar : >>Klik<< Bewerkt: 23 januari 2007 door VWO-er Reageren
appeltree Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 @Hierboven: Vreemd, hij was nog wel dacht ik van -Matthijs- ofzo... Kijk wel even verder ... [iemand anders mag het over nemen; misschien kijk ik straks nog even...]Ook maar : >>Klik<< dankje! heb je die andere twee ook nog voor me? kun je hem mss opnieuw uploaden? Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) Welke versie? P.S. Ik voel 'm al aankomen: 'Hoe zie ik dat?' Rechtsonderin je beginscherm staat niks, V1.1 of V2. EDIT: Ik plaats ze allebei wel ... Bewerkt: 25 januari 2007 door VWO-er Reageren
appeltree Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Welke versie?P.S. Ik voel 'm al aankomen: 'Hoe zie ik dat?' Rechtsonderin je beginscherm staat niks, V1.1 of V2. EDIT: Ik plaats ze allebei wel ... Vanmiddag heb ik tijd om de versie te controleren, dan zal ik het melden...hoef je niet teveel werk te verichten Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Toch maar V1 alvast gedaan ... Klik... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.