Jump to content

Installatie problemen


Ar

Recommended Posts

Ik heb VC al vaker geinstalleerd en dat het spel het ook normaal deed, maar als ik het spel nogmaals wil opstarten nadat ik deze weer opnieuw heb geinstalleerd geeft de tijdbalk nadat ik new game heb aangeklikt enz. een klein stukje niet vrij en kan ik het spel niet spelen omdat het laden dan blijft hangen.

Hoe kan ik dit verhelpen en het spel wel spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

probeer eens het spel te de-installeren, backup je savegames uit mijn documenten, verwijder die map uit mijn documenten, verwijder ook de map van vice city (doe dit dus pas na het deinstalleren, er kan wat achter gebleven zijn) op dat moment heb je dus helemaal niks van vice city meer op je pc, dan instaleer je hem overnieuw, en start je een new game, dan zou hij moeten werken, na die new game kan je ook proberen je gebackupte games terug te zetten. succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je antwoord het spel doet het nu wel.

Alleen het rare vind ik ervan almijn oude bestanden heb ik een backup van gemaakt, maar wanneer ik van radiozender verwissel krijg ik wel mijn eigen zender met mijn eigen nummers.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...