Jump to content

Officer Tenpenny

Redbullcola

Recommended Posts

Ik ben bij Tenpenny in LasVenturas. Ik moet iemand doodschieten en de dossiers zien te pakken. Hoe doe ik dat?

Ik word telkens neerkgeknald door al z'n bodyguards. Als ik 1 bodyguard kill gaat die man met de dossiers weg met een helicopter. Die moet ik acherna, maar dan schieten alle bodyguards de helicopter stuk.

Hoe speel ik deze missie uit?

Delen op andere websites

Die heb ik ook een paar keer moeten doen. Ik ben gewoon via de zijkant van de berg (waar die helikopters staan) naar boven gerend. En dan kom je al meteen bij die helikopter uit. Je moet dan geen mannetjes doden maar snel in die helikopter stappen en weg vliegen (ver genoeg van die mannen vandaan, maar niet te ver van die helikopter). Die andere gast ziet jou hoe dan ook en zal ook in zijn helikopter stappen. Dan hoef je hem alleen nog maar te achtervolgen.

Delen op andere websites

Die heb ik ook een paar keer moeten doen. Ik ben gewoon via de zijkant van de berg (waar die helikopters staan) naar boven gerend. En dan kom je al meteen bij die helikopter uit. Je moet dan geen mannetjes doden maar snel in die helikopter stappen en weg vliegen (ver genoeg van die mannen vandaan, maar niet te ver van die helikopter). Die andere gast ziet jou hoe dan ook en zal ook in zijn helikopter stappen. Dan hoef je hem alleen nog maar te achtervolgen.

Het is dus scripted?

Delen op andere websites

Ik ben bij Tenpenny in LasVenturas. Ik moet iemand doodschieten en de dossiers zien te pakken. Hoe doe ik dat?

Ik word telkens neerkgeknald door al z'n bodyguards. Als ik 1 bodyguard kill gaat die man met de dossiers weg met een helicopter. Die moet ik acherna, maar dan schieten alle bodyguards de helicopter stuk.

Hoe speel ik deze missie uit?

Ga met een andere heli naar die missie (als het kan de Hunter na de pilot-school op goud te hebben gehaald). Als je met de heli te dicht bij komt vlucht hij ook en kun je hem gelijk achterna. Je hebt dan minder kans om neer geschoten te worden.

De andere heli achtervolgen en niet neerschieten, anders kunnen de dossiers verbranden.

Delen op andere websites

Je kunt ook via het noorden komen , dat JIJ dus vanaf het noorden erop af loopt vanaf de weg daar , en dan heb je met een sniper rifle zicht op die kerel zelf , je knalt hem neer en daarna maai je al zijn bodyguards neer pak je de dossier en wegwezen

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...