Redbullcola Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ik ben bij Tenpenny in LasVenturas. Ik moet iemand doodschieten en de dossiers zien te pakken. Hoe doe ik dat? Ik word telkens neerkgeknald door al z'n bodyguards. Als ik 1 bodyguard kill gaat die man met de dossiers weg met een helicopter. Die moet ik acherna, maar dan schieten alle bodyguards de helicopter stuk. Hoe speel ik deze missie uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Die heb ik ook een paar keer moeten doen. Ik ben gewoon via de zijkant van de berg (waar die helikopters staan) naar boven gerend. En dan kom je al meteen bij die helikopter uit. Je moet dan geen mannetjes doden maar snel in die helikopter stappen en weg vliegen (ver genoeg van die mannen vandaan, maar niet te ver van die helikopter). Die andere gast ziet jou hoe dan ook en zal ook in zijn helikopter stappen. Dan hoef je hem alleen nog maar te achtervolgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Die heb ik ook een paar keer moeten doen. Ik ben gewoon via de zijkant van de berg (waar die helikopters staan) naar boven gerend. En dan kom je al meteen bij die helikopter uit. Je moet dan geen mannetjes doden maar snel in die helikopter stappen en weg vliegen (ver genoeg van die mannen vandaan, maar niet te ver van die helikopter). Die andere gast ziet jou hoe dan ook en zal ook in zijn helikopter stappen. Dan hoef je hem alleen nog maar te achtervolgen. Het is dus scripted? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Ik ben bij Tenpenny in LasVenturas. Ik moet iemand doodschieten en de dossiers zien te pakken. Hoe doe ik dat?Ik word telkens neerkgeknald door al z'n bodyguards. Als ik 1 bodyguard kill gaat die man met de dossiers weg met een helicopter. Die moet ik acherna, maar dan schieten alle bodyguards de helicopter stuk. Hoe speel ik deze missie uit? Ga met een andere heli naar die missie (als het kan de Hunter na de pilot-school op goud te hebben gehaald). Als je met de heli te dicht bij komt vlucht hij ook en kun je hem gelijk achterna. Je hebt dan minder kans om neer geschoten te worden. De andere heli achtervolgen en niet neerschieten, anders kunnen de dossiers verbranden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Je kunt ook via het noorden komen , dat JIJ dus vanaf het noorden erop af loopt vanaf de weg daar , en dan heb je met een sniper rifle zicht op die kerel zelf , je knalt hem neer en daarna maai je al zijn bodyguards neer pak je de dossier en wegwezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Het is me gelukt door om de berg heen te lopen. Dan zie je die gast naar het gebouw kijken. Ik knalde em neer met m'n micro SMG en miision passed! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Wat ik ook wel lastig vond is dat als hij wegvliegt , door de no fly zone gaat en je meteen wat raketten op je helikoptertje krijgt :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 ja dat had ik ook een keer, toen voelde ik me echt genaaid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.