joppie Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Hey, Waar moet je heen als je met Barbara aan het daten bent en ze wil eten. Op de site staat dat je naar de bar bij de snelweg in haar moet gaan.(walktrough) Als dat Lil Probe Inn is, is dat hem niet want daar ben ik al geweest en dat vond ze niet leuk... wie kan mij helpen? Alvast bedankt. Bewerkt: 23 januari 2007 door joppie Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Dat restaurant bij Area 69 is inderdaad de dichstbijzijnde. Maar als Barbara wil dansen moet je ook helemaal met haar naar San Fierro toe, en vlak bij de discotheek vind je ook nog een restaurant. Misschien kan je die eens proberen Zie ==> deze <== kaart voor alle vindplaatsen. Cafe's zijn oranje, restaurants geel en dancings rood...succes Edit @ Bling: da's geen restaurant maar een café volgens mij.... Reageren
Bling Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Het restaurant bij Area 69 is niet het dichtsbijzijnde restaurant bij Barbara. Met de zin: "restaurant aan de snelweg" wordt niet dit restaurant bedoeld, maar het restaurant direct naast de snelweg, gelegen in Tierra Robada. Hieronder zie je een kaartje met de exacte locatie van dit restaurant. (Klik voor vergroting) @ Sheep: Het is een wegrestaurant. Je zou het eventueel ook een café kunnen noemen, maarja, dit restaurant/café wordt wel bedoeld op WikiGTA, en is ook de dichtsbijzijnde. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Hoi Bling Hey mensen ik heb trouwens die vriendin in Badlands nog nooit gezien Die komt toch voor op die Ammu Nation in Angel Pine ofzo? Ik ben daar op het dak geweest, maar haar nog nooit gezien. Misschien keek ik wel steeds op een verkeerde tijd ofzo Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Hoi Bling Hey mensen ik heb trouwens die vriendin in Badlands nog nooit gezien Die komt toch voor op die Ammu Nation in Angel Pine ofzo? Ik ben daar op het dak geweest, maar haar nog nooit gezien. Misschien keek ik wel steeds op een verkeerde tijd ofzo Nee niet in Angel Pine, maar in 'Blueberry', dat ligt dicht bij Fern Ridge (waar je missies voor Catalina doet), Helena staat boven op de Ammunation te schieten, als je dicht in de buurt bent van de winkel hoor je haar wel. Ze wil pas met je daten als je maximaal 25% spieren, 25% vet en een hoog sexappeal hebt. Ga dus naar de Ammunation in Blueberry, daar vind je haar wel. Ze hoeft niet altijd op de Ammunation te staan in Blueberry, wanneer ze er niet staat moet je later even terug komen. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Aha, dan zat ik dus wel in totaal een uur in de verkeerde plaats op die meid te wachten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.