Jump to content

MSN 7.5


Koen729

Recommended Posts

Hallo :cya: Ik zit Nu bij een vriendje en die weet nu dus niet hoe hij z´n wachtwoord moet veranderen met ]]msn want iemand zit nu dus op zijn MSN :N Dus kan iemand dit even zeggen?

Als je je aanmeld staat er beneden wachtwoord vergeten.

Als je dat aanklikt krijg je je vraag en daarna kan je gewoon je wachtwoord veranderen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben even gaan zoeken. Je wachtwoord kan je alleen veranderen in je mail. Ik weet niet of hij windows live mail heeft. Zo ja dan plaats ik nog wat screens maar als je msn 7.5 hebt ga ik daar niet van uit. Dan moet je gewoon in je hotmail naar instellingen gaan en je wachtwoord daar veranderen. Geloof bij veiligheidsinstellingen.

Hoop dat het zo lukt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mirrrr dan heb je niet goed gezocht als je je afmeld staat er linksonder gewoon wachtwoord vergeten dan moet je wat dingen invullen en wat letters overtypen gehieme vraag invullen en een nieuw wachtwoord das alles

Ja maar jij zei net. Dan moet je je geheime vraag nog wel weten :? Dus ben ik even verder gaan zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gedoe met je wachtwoord in je mail wijzigen, helpt alleen als je Hotmail of Livemail hebt. Anders moet je het dus via het opstartscherem van MSN/WLM doen ^_^

@ hieronder, er staat niet waar je je aanmeld. Dus dat zou net zo goed Hotmail (Livemail) kunnen zijn als MSN (WLM).

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand screens geven? :puh: Hij heeft hotmail.

Ik krijg mijn screens even niet geupload. Maar als je in je inbox van zie je links bovenin een Windows Live icoon

Daar moet je op klikken. Dan klik je op account. Dan moet je je wachtwoord nogmaals invoeren.

Daarna staat er aan de linkerkant wachtwoord wijzigen.

Hoop dat het zo lukt en anders probeer ik vanavond mijn screens nog een keer te uploaden.

Veel succes!

Edit hier zijn de screens :)

Ik heb alleen de eerste en de tweede omgedraaid zie ik nu. Sorry!

Bewerkt: door Mirrrr
Link to comment
Delen op andere websites

Inloggen op hotmail.com, rechtsboven instellingen aanklikken dan links in het menu privé aanklikken, dan op wachtwoord klikken. Dan komt er een account pagina, daar staat ergens in het midden(bij wachtwoord gegevens) wachtwoord:***** (wijzigen); klik op wijzigen. Et voila. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...