Jump to content

Spieren kwijt raken

Recommended Posts

Geplaatst:

Vorig jaar :clown: las ik in een topic hier dat iemand de spieren van CJ kwijt wou raken. Natuurlijk heb je er cheats voor maar zonder moet het ook kunnen vertelde Matthijs volgens mij.

Gewoon wat vaker gaan lopen en minder met de auto gaan. Nou ik kan je vertellen dat het bij mij niet lukt hoor. Ik ben namelijk vanaf RS Haust helemaal naar The Four Dragons gegaan, te voet. En nog steeds zijn de spieren van CJ helemaal Full.

Iemand een idee?

Geplaatst:

Volgens mij is het ook een voorwaarde dat je vanaf nu niet meer gaat eten met CJ. Uiteindelijk krijg je de mededeling dat CJ honger heeft en als je dat negeert gaat het lichaam uiteindelijk de spierreserves aanspreken als voeding. Net als in het echt dus :D. Dus als je niet meer eet en niet meer traint moet je vanzelf dunner worden, dat kan echt niet anders.....

Geplaatst:

GTa-Sheep, bedankt voor je snelle reactie. Goed idee om CJ niet meer te laten eten. Ga het gelijk zometeen even testen door hem veel te laten trainen :D

Tnx! _O_

Geplaatst:

Sportschool, op de loopband

Helpt heel erg goed en het gaat stukken sneller dan hele endjes lopen :Y

Ook verbetert het je conditie waardoor je langer kunt sprinten, zowel te voet als te water

Geplaatst: (bewerkt)

Wat wel een nadeel is. Je kan wel niks eten maar als je tussendoor even opslaat dan moet je weer 48 minuten wachten totdat die bijna doodgaat...

En als je full muscle hebt kan je soms al niet meer op de loopband dan heb je al genoeg getraind vandaag :(

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:

Je kan je spieren toch alleen vergroten op die halter plank en niet op die loopplank

>>> Door Bling: Dat klopt, maar we hebben het hier dan ook over spieren "verlagen", inplaats van "verhogen". <<<

Geplaatst:
Volgens mij is het ook een voorwaarde dat je vanaf nu niet meer gaat eten met CJ. Uiteindelijk krijg je de mededeling dat CJ honger heeft en als je dat negeert gaat het lichaam uiteindelijk de spierreserves aanspreken als voeding. Net als in het echt dus :D. Dus als je niet meer eet en niet meer traint moet je vanzelf dunner worden, dat kan echt niet anders.....

BTW: je mag ook niet saven geloof ik, want dit staat gelijk aan eten.

MVG, Kristof01 :cya:

Geplaatst:

Even tussen door.. je spieren raak je NIET kwijt dacht ik als je de muscle cheat heb gebruikt... dus als je die

hebt gebruikt kan je het schudden..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...