LBG Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 (bewerkt) Rapt Olivia dan ook ? neej maar die hoort ook bij g-unit AAAH kom op man. >>> Door Dizzee: ***Dit laat je maar achterwege, is nergens voor nodig<<<. alleen omdat iemand bij G-Unit hoort is die gelijk goed? 50 cent is alleen goed op mixtapes vind ik al die candy shop en window shopper zooi gaat er bij bij ECHT niet in... je gaat me toch niet vertellen dat je candy shop een goed numer vind he Ik vind DMX, Nas, Tupac, Jay Z (vroeger), De hele NWA, Eminem (ook vroeger, hij is het allemaal aan het verneuken nu), en Ya Boy (daar ga je later nog wel wat van horen denk ik), en The Game allemaal hele goede rappers. Mn lijstje is nog lang niet af maar deze vind ik ECHT goed. PS Ik vind The Game en 'Pac. Gewoon omdat zij echt over de achterstandswijken enzo rappen waar ze uit komen, niet al die commerciële troep. De meeste rappers rappen daar juist over Totdat ze te veel geld hebben geroken, dan gaat het bijna altijd fout. Bewerkt: 25 januari 2007 door Dizzee Reageren
Mirrrr Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 2-Pac en Eminem. Maar van 2-Pac heb ik ook heel veel muziek die nooit in Nederland is uitgbracht. Een freestyle cd met Biggie. Echt waanzinnig. Maar als je die cd luistert hoor je gewoon dat dat West-Cost East-Cost gedoe erg overdreven was allemaal. Ze diste elkaar wel. maar op een vrij normale manier. Maar erg goed Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 2-Pac en Eminem. Maar van 2-Pac heb ik ook heel veel muziek die nooit in Nederland is uitgbracht. Een freestyle cd met Biggie. Echt waanzinnig.Maar als je die cd luistert hoor je gewoon dat dat West-Cost East-Cost gedoe erg overdreven was allemaal. Ze diste elkaar wel. maar op een vrij normale manier. Maar erg goed Je houdt van 2pac en Formule 1 Perfect 2pac blijft voor mij ook de beste, ik heb al zijn cd's die officeel uitgebracht zijn en heb daarnaast ook nog heel wat niet officeële albums. Met name All Eyez on Me, Until The end of Time en Stil I Rise (met Outlaws) zijn erg mooi. @Mirrr, als je Hit 'Em Up luisterd is het dissen niet 'vrij normaal' meer, daar is hij echt boos en dan disst hij echt erg. Masterlijk nummer trouwens. Behalve 2Pac heb ik nog meer favorieten, met name Run DMC, Public Enemy, N.W.A (dus ook Eazy, Dre solo), Nas, Snoop Dogg zijn erg goede rappers. Maar 2pac blijft mijn all-time favoriet. Reageren
Slimm Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Dit is volgens mij het 300ste topic over dit onderwerp maargoed . De eerste rapper die ik ooit goed vond was Tupac, toen was ik nog maar erg klein trouwens, dus 2pac staat duidelijk op me lijst. Hier nog een paar waar ik vaak naar luister: - Eminem - 50 Cent (Zijn commerciele liedjes zijn idd niet altijd goed, maar zijn club bangers zijn wel gewoon vet) - The Game - Dr.Dre - Jay-Z - DMX - Jedi Mind Tricks - Lupe Fiasco - Proof - Young Zee - Young Buck - Xzibit - Nas Dat zijn toch wel me favoriete artiesten, maar een kiezen is TE moeilijk . De meeste mensen die zich niet echt heel erg in rap verdiepen zien Eminem als een commerciele rapper met alleen liedjes als "Just Lose It", maar ik raad die mensen aan toch even Infinite, Slim Shady LP, Marshall Mathers LP en Eminem Show te luisteren, dat veranderd je mening wel . Reageren
Mirrrr Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 2-Pac en Eminem. Maar van 2-Pac heb ik ook heel veel muziek die nooit in Nederland is uitgbracht. Een freestyle cd met Biggie. Echt waanzinnig. Maar als je die cd luistert hoor je gewoon dat dat West-Cost East-Cost gedoe erg overdreven was allemaal. Ze diste elkaar wel. maar op een vrij normale manier. Maar erg goed Je houdt van 2pac en Formule 1 Perfect 2pac blijft voor mij ook de beste, ik heb al zijn cd's die officeel uitgebracht zijn en heb daarnaast ook nog heel wat niet officeële albums. Met name All Eyez on Me, Until The end of Time en Stil I Rise (met Outlaws) zijn erg mooi. @Mirrr, als je Hit 'Em Up luisterd is het dissen niet 'vrij normaal' meer, daar is hij echt boos en dan disst hij echt erg. Masterlijk nummer trouwens. Ik ken hit 'm up letterlijk uit mijn hoofd Waanzinnige tekst Bigggie remember when i let you sleep on my couch en beg the b*tch to let you sleep in the house Beste zin uit een rapnummer ooit Reageren
RobertSA Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Wat ik wel jammer vind aan 'Pac is dat ie (waarschijnlijk) een verkrachter is. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Ik weet niet of dat zo is. Kan daar vrij weinig over zeggen. Maar zijn muziek is erg goed. En daar gaat het toch om? Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Wat ik wel jammer vind aan 'Pac is dat ie (waarschijnlijk) een verkrachter is. 100% zeker kan ik niet zijn maar zover ik weet is dat verhaal niet waar. Tupac zei in de documentaire "Resurrection" dat het niet waar was. Dat de 19-jarige fan bij hem op zijn kamer was plus wat andere mensen is waar zei Tupac. Het verhaal ging wat door vele mensen gezegt wordt zo: het 19 jarig meisje gaf hem een massage en Pac is gaan slapen terwijl zij nog aanwezig was. Maar hij heeft haar niet verkracht. Uit de woorden van Pac in de documentaire moet ik hem gewoon geloven, als je ziet hoe hij het vertelt denk je er anders over dan dat je iemand hoort zeggen, Pac is een verkrachter! Stukje van Resurrection: Click 1.40 min begint het over het verkrachting verhaal, en bij de 4.00 min hoor je wat hij te zeggen heeft. Al raad ik je toch aan het helemaal te volgen. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Als ik uit Amerikaanse rappers moet kiezen, dat zou dat heel moeilijk worden voor mij. Sommige rappers hebben wel wat. Tupac had een hele goede flow, BIG kon goed een verhaal vertellen in een rap en Eminem kan zijn gevoel goed uiten in een rap. Qua Nederlandse rappers is het voor mij niet moeilijk. Daar steekt Brainpower voor mij eruit. Zijn woordenschat is gewoon heel groot en hij heeft een goede flow. Zijn raps en beats klinken ontspannend. Altijd als ik een slechte dag heb, dan draai ik een CD van Brainpower om mezelf op te vrolijken. Dan zie ik weer de zonnige kanten van het leven weer. Reageren
RobertSA Geplaatst: 26 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 Wat je zegt over Brainpower klopt, hij flowt heerlijk. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Aller tijden: Tupac natuurlijk! Nu ben ik erg fan van: The Game, echt geweldig album wat ie nu heeft! Reageren
Little Gangster Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) DMX, Ice Cube, Dr Dre, Snoop Dogg, The Game, 50 Cent, Lloyd Banks, Young Buck, Ice T, Rick Ross, Gangstarr, Common, Talib Kweli, Wu Tang, Busta Rhymes, Fat Joe, Xzibit, Warren G, David Banner, Ghostface Killah, Mobb Deep, 2Pac, Notorious B.I.G, T.I, Immortal Technique, A Tribe Called Quest, Nas, Jay Z, Nelly, Fabolous, Eminem, Cypress Hill, N.W.A, Eazy E, Chamillionaire, Bishop Lamont, Apathy, Lil Wayne, Nate Dogg, Obie Trice, Royce Da 5'9'', Young Jeezy, Coolio, Big Pun, Ja Rule, Beanie Sigel, Krayzie Bone, KRS-One, Lil Jon, LL Cool J, Mase, Public Enemy, Run DMC, D12, Birdman, Twista, Big L. Jup, een hele lijst maar ze zijn egt goed. Bewerkt: 28 januari 2007 door Little Gangster Reageren
Koen729 Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 Eminem, dat is de enige rapper die ik luister Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 The beste rapper vind ik The Game ! Hier mijn top 5. 1. The Game. 2. 50 Cent. 3. Lloyd Banks. 4. T.I 5. Dr.Dre (NWA) Reageren
Eros Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Papoose, Tech N9ne. T.I., Too Short, Dizzee Rascal, Twista, Tupac & Mos Def Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.