Gino99 Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Als ik dan toch moest kiezen koos ik 50 Cent Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Top 6: Dr. Dre Snoop Dogg Eminem 2 pac 50 cent T.I. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Favoriete; Snoop "Doggy" Dog Xzibit 2pac Bloodhound Gang (check wikipedia maar ) Brainpower Chamillionare D-12 DMX Dr. Dre Jay-Z Lil' John Ludacris MC Hammer Run-DMC Timbaland (Die kerel die nu duetten doet met oa Nelly Furtado) Vanilla Ice IB Reageren
RobertSA Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Ben je van de gothic-rock overgestapt op Rap, ICE BANANA? Bewerkt: 7 mei 2007 door robertpsv Reageren
'Ks..* Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Eminem, tupac, BIG, dat ware een van de eerste rappers waarnaar ik veel luisterde. verder vind ik de rest vn D-12, Dr. dre, G-unit, the game, T.i. en Snoop Dogg ook goed. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Ben je van de gothic-rock overgestapt op Rap, ICE BANANA? Nee hoor ,ik wou gewoon een bijdrage leveren aan dit toppic IB Reageren
RobertSA Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Meende je het ook echt? Of noemde je gewoon alle rappers die je kende...? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Het verbaast me eigenlijk dat ik hier zo vaak T.I. zie staan. Terwijl je JayZ minder tegenkomt Reageren
LBG Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Het verbaast me eigenlijk dat ik hier zo vaak T.I. zie staan. Terwijl je JayZ minder tegenkomt Ik vind Jay Z veel beter dan T.I. Als ik even nadenk kan ik niet een nummer verzinnen van T.I. die ik echt goed vind maar van Jay Z heb ik zo een hele lijst. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Meende je het ook echt? Of noemde je gewoon alle rappers die je kende...? Ter verduidelijking ; Ik ben nog steeds in een "Rock and roll" periode (niet echt gothic...),Dit zijn gewoon alle rappers die ik kende IB Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Het verbaast me eigenlijk dat ik hier zo vaak T.I. zie staan. Terwijl je JayZ minder tegenkomt Dat is raar. Heel misgien komt het wel omdat Jay-z zo ongeveer gestopt is met rappen. En T.I op dit moment zijn hoogste populaire tijd heeft gehaald. Ook heeft hij weer een nieuw Album klaar liggen. T.I wordt niet voor niets ''The King Of The South'' genoemd. Reageren
RobertSA Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ik vind Chamillionaire eerder The King of The South, maar ik vind T.I ook niet slecht (zijn niet commerciële shit dan). Reageren
LBG Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Meende je het ook echt? Of noemde je gewoon alle rappers die je kende...? Ter verduidelijking ; Ik ben nog steeds in een "Rock and roll" periode (niet echt gothic...),Dit zijn gewoon alle rappers die ik kende IB Het gaat hier over de beste rappers, niet over alle rappers die je kent. >>> Door PatrickW: En het is niet jou taak om mensen daarop te wijzen, laat dat maar aan de crew over. <<< Ik vind Chamillionaire eerder The King of The South, maar ik vind T.I ook niet slecht (zijn niet commerciële shit dan). Ik ook. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ja chamillionaire vind ik ook goed. Ik wist alleen niet dat hij het zuiden kwam. Wie is zal nu de nummer 1 rapper zijn ? Want 50 cent en Eminem en The Game hebben de laatste niet veel uitgebracht. Reageren
LBG Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) Kan je niet echt bepalen, dat is je eigen mening wie nu de nummer 1 rapper is. Oh en PS: Ze brengen nog wel dingen uit, The Game heeft bijvoorbeeld laatst nog een mixtape uitgebracht. Bewerkt: 9 mei 2007 door LBG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.