Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Kan je niet echt bepalen, dat is je eigen mening wie nu de nummer 1 rapper is.Oh en PS: Ze brengen nog wel dingen uit, The Game heeft bijvoorbeeld laatst nog een mixtape uitgebracht. Ja owkej. 50 cent heeft pas ook nog een nummer gemaakt. Straight To The Bank maar deze nummers komen allemaal niet op album of op tv. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Kan je niet echt bepalen, dat is je eigen mening wie nu de nummer 1 rapper is.Oh en PS: Ze brengen nog wel dingen uit, The Game heeft bijvoorbeeld laatst nog een mixtape uitgebracht. Ja owkej. 50 cent heeft pas ook nog een nummer gemaakt. Straight To The Bank maar deze nummers komen allemaal niet op album of op tv. Straight to the Bank komt nog wel uit op TV. en die komt op het nieuwe album van 50 Cent: Curtis *KLIKKIE* en Em's nieuwe CD komt ook uit: Naam Onbekend. The Game is geweest met The Doctor's Advocate. en komt met The Black Wall Street Journal Vol. 2 Young Buck - Buck The World (valt onder G-Unit Records) Reageren
LBG Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Kan je niet echt bepalen, dat is je eigen mening wie nu de nummer 1 rapper is.Oh en PS: Ze brengen nog wel dingen uit, The Game heeft bijvoorbeeld laatst nog een mixtape uitgebracht. Ja owkej. 50 cent heeft pas ook nog een nummer gemaakt. Straight To The Bank maar deze nummers komen allemaal niet op album of op tv. Straight to the Bank komt nog wel uit op TV. en die komt op het nieuwe album van 50 Cent: Curtis *KLIKKIE* en Em's nieuwe CD komt ook uit: Naam Onbekend. The Game is geweest met The Doctor's Advocate. en komt met The Black Wall Street Journal Vol. 2 Young Buck - Buck The World (valt onder G-Unit Records) The Black Wall Street Journal Vol. 2 is een mixtape. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Kan je niet echt bepalen, dat is je eigen mening wie nu de nummer 1 rapper is.Oh en PS: Ze brengen nog wel dingen uit, The Game heeft bijvoorbeeld laatst nog een mixtape uitgebracht. Ja owkej. 50 cent heeft pas ook nog een nummer gemaakt. Straight To The Bank maar deze nummers komen allemaal niet op album of op tv. Straight to the Bank komt nog wel uit op TV. en die komt op het nieuwe album van 50 Cent: Curtis *KLIKKIE* en Em's nieuwe CD komt ook uit: Naam Onbekend. The Game is geweest met The Doctor's Advocate. en komt met The Black Wall Street Journal Vol. 2 Young Buck - Buck The World (valt onder G-Unit Records) The Black Wall Street Journal Vol. 2 is een mixtape. Ja weet ik. maar die moet nog wel uit komen. dus genoeg muziek. en 50 zij in een intervieuw op een radiozender in Amerika dat hij meer nummers als Funeral Music en Straight To The Bank ging maken Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Mims Mims is op dit moment erg aan bekendheid aan het winnen. Wellicht een van de rappers waar we nog meer van gaan horen. Reageren
Mister.X Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 50 cent Ik vind zijn liedje van Hate it or love it te gek! en verder zijn z'n liedje echt goed! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 The South is takin' over my heart. Zoals Bun B, Chamillionaire, T.I., Ying Yang Twins, Yung Joc, Slim Thug & Trae Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik vind Mims ookwel relaxed, zijn stijl lijkt wel 'n beetje op die van Yung Joc.. Denk ook dat het na 'This Is Why I'm Hot' een beetje afgelopen is met hem (teminste in NL). Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Ik ben eigenlijk voor alles! -2pac -50 cent -Nelly -Ludacris -B.I.G notorius(of zow iets) -The Game Bewerkt: 29 mei 2007 door sevaboy Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik ben eigenlijk voor alles! -2pac -50 cent -Nelly -Ludacris -B.I.G notorius(of zow iets) -The Game The Notorious B.I.G. oftewel Biggie Reageren
The GamerII Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Ik vind Dr.Dre, Eminem, The Game, Tupac en Loyd Banks wel goed. Sommige nummers van Loyd Banks ft. G-Unit vind ik ook wel goed. Overigens vind ik Young Maylay, de voice-actor van Carl Johnson, ook wel goed rappen Bewerkt: 29 mei 2007 door The GamerII Reageren
sevaboy Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Ik vind Dr.Dre, Eminem, The Game, Tupac en Loyd Banks wel goed.Sommige nummers van Loyd Banks ft. G-Unit vind ik ook wel goed. Overigens vind ik Young Maylay, de voice-actor van Carl Johnson, ook wel goed rappen Dr.Dre heeft ook wel de allerbeste opgeleid en geproduceert zoals Tupac(denk ik niet),Eminem,50 cent,Snoop dogg(denk ik toch) en The Game ook zeker. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 André Young (born February 18, 1965 in Compton, California), better known by stage name Dr. Dre, is an American hip hop producer, rapper, actor and record executive. He is the founder and current CEO of Aftermath Entertainment, and a former co-owner and artist of Death Row Records.Dr. Dre was a founding member of the influential rap group N.W.A., which popularized the use of explicit lyrics in detailing the violence of street life (also known as Gangsta rap). He has also produced albums for and overseen the careers of some of the biggest stars in rap music, including Snoop Dogg, Eminem, 50 Cent, The Game, Eve, Nate Dogg, Rakim, and Busta Rhymes. As a producer with Ryan West, he is credited as a key figure in the creation and popularization of West Coast G-funk, a style of rap music characterized as synthesizer-based with slow, heavy beats. G-funk dominated the U.S. rap charts during 1992–1996, and is still considered one of the major living styles of hip hop today. In 2004, Dr. Dre was ranked #54 in Rolling Stone Magazine's 100 Greatest Artists of All Time.[1] Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Offtopic:Ik heb vandaag een dvd gekocht van Dr.Dré:Califarnia love. Heb hem gekocht en het is een bangelijke dvd en het liedje Dr.Dré ft.Snoop dogg-Fuck with Dr.Dré day. En in Media markt vond ik een cd van LL Cool JJ,maar me geld was op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.