Jump to content

zero rc sjop

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben op wikigta op zoek naar zero maa nergens staat ie???

bij de zoek functie ook niet duz kan iemand ff een kaaertje poste???

Geplaatst:

Ik zal even een kaartje voor je maken :Y

Edit >> Een kaartje maken is blijkbaar niet nodig, want op WikiGTA is wel een kaartje te vinden waar Zero's RC-shop opstaat: *KLIK*. Zoals je ziet is dat het kaartje waarop alle assets die in San Andreas te krijgen zijn opstaan en dus ook Zero's RC-shop. Zijn winkel is in San Fierro te zien en is dus één van de vier bolletjes die je in die stad ziet staan. Vanaf links gerekend is het het 2e bolletje. Houd je muis er een tijdje op en er verschijnt in beeld dat het Zero's Shop betreft.

Ik neem aan dat het je nu wel gaat lukken, veel succes ermee ;)

Geplaatst:

En ter aanvulling op bovenvermelde post van mijn collega kan ik er nog aan toevoegen dat de vindplaats ook te vinden was op de zogenaamde "overige gebouwen en locaties" pagina op WikiGTA. Daar vindt je alle gebouwen en plaatsen die je gaandeweg het spel tegenkomt.....succes.

*KLIK*

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal even een kaartje voor je maken :Y

Edit >> Een kaartje maken is blijkbaar niet nodig, want op WikiGTA is wel een kaartje te vinden waar Zero's RC-shop opstaat: *KLIK*. Zoals je ziet is dat het kaartje waarop alle assets die in San Andreas te krijgen zijn opstaan en dus ook Zero's RC-shop. Zijn winkel is in San Fierro te zien en is dus één van de vier bolletjes die je in die stad ziet staan. Vanaf links gerekend is het het 2e bolletje. Houd je muis er een tijdje op en er verschijnt in beeld dat het Zero's Shop betreft.

Ik neem aan dat het je nu wel gaat lukken, veel succes ermee ;)

ke thnx gaat proberen

EDIT: ga geen dubblpost doen duzz: thnx gta sheep~!!

EDIT2: kun je die hoippy sjop ook in???

EDIT3(laatste...):wat kun je kopen in zero rc???

Bewerkt: door Brinkyboy009
Geplaatst:

Ja, je kunt de Zero shop in, maar kunt er helaas niets kopen. In eerste instantie moet je Zero redden van zijn makelaar die het pand wil verkopen. Je belooft hem telefonisch langs te komen en koopt de zaak waardoor hij erin kan blijven zitten. Daarna kún je 3 missies voor hem doen (ik zag bewust kún, want ze zijn niet verplicht voor de storylijn. Wél om 100% te kunnen. Die missies zijn best leuk, al vinden veel mensen ze erg moeilijk. Na de missies krijg je het gebouw als een "asset" wat wil zeggen dat ie van jouw is en je eens in de zoveel tijd een bedrag kan gaan halen daar door door de $ heen te lopen. In een kamertje achterin het pand kun je een spelletje doen, Beefy Baron. Alleen als je de 3 missies hebt gedaan.....kortom: je hoeft niets, maar voor de lol van het spel zou ik de 3 missies gewoon even doen :Y

Geplaatst:
Ja, je kunt de Zero shop in, maar kunt er helaas niets kopen. In eerste instantie moet je Zero redden van zijn makelaar die het pand wil verkopen. Je belooft hem telefonisch langs te komen en koopt de zaak waardoor hij erin kan blijven zitten. Daarna kún je 3 missies voor hem doen (ik zag bewust kún, want ze zijn niet verplicht voor de storylijn. Wél om 100% te kunnen. Die missies zijn best leuk, al vinden veel mensen ze erg moeilijk. Na de missies krijg je het gebouw als een "asset" wat wil zeggen dat ie van jouw is en je eens in de zoveel tijd een bedrag kan gaan halen daar door door de $ heen te lopen. In een kamertje achterin het pand kun je een spelletje doen, Beefy Baron. Alleen als je de 3 missies hebt gedaan.....kortom: je hoeft niets, maar voor de lol van het spel zou ik de 3 missies gewoon even doen :Y

ok

Geplaatst:
EDIT2: kun je die hoippy sjop ook in???

EDIT3(laatste...):wat kun je kopen in zero rc???

Alleen als een gebouw een enex heeft (gele pijl bij een deur die naar beneden wijst) kan je er naar binnen, dus je kan de Hippy Shopper niet in. In Zero's RC Shop kan je niets kopen, je kan daar alleen de zijmissie Beefy Baron zoals GTA-Sheep al heeft gezegd. succes 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...