Jump to content

Wat kan ik beter kopen een PS3 of XBox 360

Recommended Posts

Geplaatst:

Blu-Ray is voor MGS4 te weinig. :puh:

Konami heeft gezegt dat ze niet genoeg hebben aan 25 GB dus nu pakken ze een 50 GB schijfje. :puh:

En wat wil dit zeggen dat er steeds meer games komen die niet genoeg hebben aan 25 GB. :sigaar:

Geplaatst:

Jeej, ten eerste ga hier geen ruzie maken...

Ten tweede, hier ben ik slecht in... Wat voor soort genres spellen hebben de 360 en welke de PS3??

Geplaatst:

De PlayStation was altijd de Race Console (door Gran Turismo) ;) alleen nu met de PS3 richt Sony zich ook veel op Schooters (zoals MGS4). :sigaar:

Geplaatst:
De PlayStation was altijd de Race Console (door Gran Turismo) ;) alleen nu met de PS3 richt Sony zich ook veel op Schooters (zoals MGS4). :sigaar:

De Playstation mag je nu niet meer in de strijd betrekken, die is vééls te oud! Daarbij komt ook nog dat Metal Gear Solid 4 geen shooter maar een actiegame is! ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Wat voor soort genres spellen hebben de 360 en welke de PS3??

Er is geen groot verschil met de genres. De meeste spellen komen gewoon op allebei uit (Saints Row nu ook, geloof ik). Er zijn voor allebij wel een antal exclusieve games. De XBOX 360 heeft bijvoorbeeld HALO en de PS3 heeft spellen als Metal Gear Solid, Resistance en Killzone (ik zag dat je van shooters houd). Als je een nieuwe console koopt, wil je dan ook online spelen? Zo ja; zie mijn vorige bericht.

@SamShine: zijn mijn argumenten zo goed? ik zie dat je ze niet onderuit probeert te halen...

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:
Zoveel verschil is er trouwens niet tussen XBOX live en PlayStation Network. In ieder geval niet zo veel om €60 per jaar meer te betalen.

Alstublieft White Gold :).

Geplaatst:

Het is ook gratis(naast de betaalde versie), maar met de gratis versie die bij core en premium versie zit heb je wel een paar beperkingen. Hier lees je wat je kan met silver(=gratis versie) en hier kan je de extra's van gold(=betaalde versie) lezen. Bij core en premium zit een maand gold, en levenslang silver.

Geplaatst: (bewerkt)

Hier heb je even een simpele vergelijking tussen de 2:

xblpsn0zp.png

Alle informatie over XBOX live komt van www.xbox.com en gamesites.

Alle informatie over PSN komt van gamesites.

Als ik iets belangrijks vergeten ben bij een van de 2, dan is het een foutje.

Dus zoals ik al eerder zei:

Zoveel verschil is er trouwens niet tussen XBOX live en PlayStation Network. In ieder geval niet zo veel om €60 per jaar meer te betalen. (5 jaar, want zo lang gaan gameconsoles ongeveer mee; dus €300 meer) Dus wie online wil spelen en vooruit denkt, koopt een PS3. Dat scheelt je dan €200. (PS3 20GB <> XBOX 360 premium)

Het is wel zo dat XBOX live zich al bewezen heeft, maar PSN noch niet.

@ Die-hard: Met XBOX live silver kan je niet online spelen.

Bewerkt: door Insanity Prawn Boy
Geplaatst:
Hier heb je even een simpele vergelijking tussen de 2:

xblpsn0zp.png

Alle informatie over XBOX live komt van www.xbox.com en gamesites.

Alle informatie over PSN komt van gamesites.

Als ik iets belangrijks vergeten ben bij een van de 2, dan is het een foutje.

Dus zoals ik al eerder zei:

Zoveel verschil is er trouwens niet tussen XBOX live en PlayStation Network. In ieder geval niet zo veel om €60 per jaar meer te betalen. (5 jaar, want zo lang gaan gameconsoles ongeveer mee; dus €300 meer) Dus wie online wil spelen en vooruit denkt, koopt een PS3. Dat scheelt je dan €200. (PS3 20GB <> XBOX 360 premium)

Het is wel zo dat XBOX live zich al bewezen heeft, maar PSN noch niet.

Het verschil is alleen dat het PS-netwerk van de vorige generatie echt belabberd was en ik er daardoor nog niet zoveel vertrouwen in heb als in Xbox Live. Op papier was PS2-network ook heel leuk, mooi en goed, maar het werkte gewoon niet fijn. Daarom moet Sony eerst bewijzen dat het netwerk van de PS3 wel goed werkt, voordat dat soort lijstjes überhaupt enige betekenis heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...