Blink Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Mijn vorige signature werd moet ik zeggen heel erg lekker gerate. Hoge cijfers . Daarom kon ik natuurlijk niet achterblijven met een tweede. Voor deze signature heb ik een render gebruikt van Metroid Prime en wat verschillende brushes. Zelf ben ik er best wel tevreden over. Bewerkt: 23 januari 2007 door Blink Reageren
Mastertuner Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik vind je sign echt goed gemaakt. Je render is goed geplaatst, mooi font. Er is eigenlijk niet veel op op te merken. Het is niet echt mijn stijl, maar dat is je eigen keuze Ik geef je een 8.5 Reageren
BigM Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Ik vind dit idd zekerweten ook een erg mooie sig . In mijn ogen kan je duidelijk zeggen dat je er aanleg voor hebt . Lekkere mooie en stevige kleuren . Met motion blur heb je de background waarschijnlijk verzorgt . Daarna ben je er ERG mooi over heen gaan brushen .Je lettertype Vind ik alleen wel wat erg aanwezig Kwa groote .Die had wel wat minder aanwezig mogen zijn . Maar het bederft de sig niet . Hij is erg mooi hoor . Extra Opmerkingen: Helemaal niks . Top signature . Kutgw Want je kan het opzeker. Wat ik het mooist vond: Opzeker je background die je erg mooi gemixt hebt met een brush en motion blur of smudge tool. Korte samenvating: Een leuke sig . Mooie render . Leuke background . En mooie stevige kleuren . Maar waarom je naam zo op die manier? -----------------------------------------------------------------Cijfer------------------------------------------------------------------- Je hebt daar een erg mooie sig voor ons klaar gezet . Hij is niet super . Maar wel super genoeg voor een volle 9 Bewerkt: 23 januari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
Blink Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 :$ Voel me zeer vereerd door deze prachtige rates Het probleem met mijn naam in de signature heb ik wel vaker. Ik oefen wel veel met backgrounds en renders maar eigenlijk nooit echt met text effects. En hij had inderdaad ook wel wat kleiner gekund nu je het zegt. Ondanks dat ben ik toch heel heel erg blij met een 9. Tnx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.