Koen729 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Ik heb een forum opgericht, en nu heb ik dus een siggie (userbar) toegevoegd en nu zie ik hem niet Trouwens, als jullie toch op mijn site zijn, wil je hem dan raten? En wat er beter aan kan Mijn Site Bewerkt: 23 januari 2007 door Koen729 Reageren
Argon Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik heb een forum opgericht, en nu heb ik dus een siggie (userbar) toegevoegd en nu zie ik hem niet Trouwens, als jullie toch op mijn site zijn, wil je hem dan raten? En wat er beter aan kan Mijn Site Wat wil je dat we doen van raten? Het is een standaard phpBB forum met een gratis style, daar valt opzich niks aan te raten. Als ik dan de volegorde van de forums en de forums zelf moet oordelen: 2.5/10, ik kan je nu al zeggen dat dat forum geen succes gaat worden (sorry dat ik je zo afkraak maar misschien kan je wel iets orrigineels bedenken want nu gaat het over niet veel) je hebt veel te veel forums aangemaakt wat niet goed is als je begint met je forum moet je beginnen met WEINIG forums zodat er in elk forum wat posts staan. Over de userbar, dit is een userbar: Ik zou niet weten waar je dat hebt toegevoegd/willen toevoegen. Meer info is dus welkom als je graag zou hebben dat we je helpen Reageren
Koen729 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Nvm dat tweede. Hij doet het al Maargoed, wat zou ik dan beter kunnen doen? Zoveel forums heb ik toch niet Reageren
Argon Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Nvm dat tweede. Hij doet het al Maargoed, wat zou ik dan beter kunnen doen? Zoveel forums heb ik toch niet Zoals ik al zei is het vele profesioneler om te beginnen met bijvoorbeeld in jouw geval 5 forums, bijvoorbeeld; "spam forum" en "serieuzere forum" (dit moet je nou niet persée gaan doen, maar ik kan op niks beter komen en je moet het trouwens ook geheel zelf weten alleen denk IK (en ik spreek uit ervaring) dat je beter begint met weinig forums) dan zitten er vele meer topics in deze fora i.p.v. deze verplaatst zijn wat niet goed overkomt bij de meeste bezoekers. Het is ook handig als je een iets algemeener onderwerp neemt, er zijn al genoeg fora die het zelfde onderwerp als jouw hebben omdat er veel mensen zijn die gewoon admin op een forum willen zijn en geen onderwerp weten. In ieder geval, veel geluk met het uitbouwen van je forum! Ook kan je misschien wedstrijden ofzo doen dat trekt ook altijd mensen, maar geef dan wel mooie prijzen zoals bv. cinema tickets (voorbeeld). Maar die keuze ligt volledig aan jou Reageren
Koen729 Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Nvm dat tweede. Hij doet het al Maargoed, wat zou ik dan beter kunnen doen? Zoveel forums heb ik toch niet Zoals ik al zei is het vele profesioneler om te beginnen met bijvoorbeeld in jouw geval 5 forums, bijvoorbeeld; "spam forum" en "serieuzere forum" (dit moet je nou niet persée gaan doen, maar ik kan op niks beter komen en je moet het trouwens ook geheel zelf weten alleen denk IK (en ik spreek uit ervaring) dat je beter begint met weinig forums) dan zitten er vele meer topics in deze fora i.p.v. deze verplaatst zijn wat niet goed overkomt bij de meeste bezoekers. Het is ook handig als je een iets algemeener onderwerp neemt, er zijn al genoeg fora die het zelfde onderwerp als jouw hebben omdat er veel mensen zijn die gewoon admin op een forum willen zijn en geen onderwerp weten. In ieder geval, veel geluk met het uitbouwen van je forum! Ook kan je misschien wedstrijden ofzo doen dat trekt ook altijd mensen, maar geef dan wel mooie prijzen zoals bv. cinema tickets (voorbeeld). Maar die keuze ligt volledig aan jou Huh huh, ga een beetje bioscoop kaartjes weggeven xD Heel die site is gecrasht, alle fora's liggen door de war xP Ik ben maar gestopt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.