Jump to content

multiplayer

aznstryker

Recommended Posts

hallo mensen

ik wil heel graag op multiplay spelen op internet maar je moet daar voor eerst internet stellen

heb ik gedaan (heel vaag) mare dan komt er te staan geen verbinding :-(:duh: dus hoe moet ik het aan pakke???

Gr. Aznstryker

--------------------------

VEtte Site :puh:

Delen op andere websites

Bedoel je dat je indien je VCS opstart je gaat zoeken naar een verbinding maar niets vindt? Dit is heel logisch, aangezien VCS helemaal niet over het internet kan worden gespeeld, er is wel een Multiplayer optie maar deze ondersteund alleen maar AD-Hoc wat betekent dat je alleen met mensen kan spelen die in de buurt zijn. Om toch nog te controleren of je Internet Verbinding voor bijvoorbeeld de Internet Browser of andere online games werkt kan je eens in het menu naar Neterwerk instellingen gaan. Veel succes hierbij.

Delen op andere websites

Bedoel je dat je indien je VCS opstart je gaat zoeken naar een verbinding maar niets vindt? Dit is heel logisch, aangezien VCS helemaal niet over het internet kan worden gespeeld, er is wel een Multiplayer optie maar deze ondersteund alleen maar AD-Hoc wat betekent dat je alleen met mensen kan spelen die in de buurt zijn. Om toch nog te controleren of je Internet Verbinding voor bijvoorbeeld de Internet Browser of andere online games werkt kan je eens in het menu naar Neterwerk instellingen gaan. Veel succes hierbij.

als je tegen elkaar wilt spelen moet het per se naast je zitte

of in de gebied? ik heb gehoord dat 2km afstand nog werkt

is dat zo??

Delen op andere websites

Je moet helaas vrij dicht bij elkaar zitten. Er is niet echt een maximale afstand, maar 2 kilometer is helaas veel te ver. De multiplayer functie is vooral bedoelt om eens lekker met wat vrienden op de bank onderuit te zakken, en niet om met mensen over de hele wereld te doen. Je moet ook een goede verbinding hebben, en zoals Advancegta al zei kan je het best dan even naar de netwerk instellingen van de PSP gaan. Hier vind je een heel stappenplan, en als je nergens mee kan verbinden dan gaat het helaas niet. Ik weet niet of je een draadloze verbinding hebt, maar als je deze hebt kan je het best zo dichtbij mogelijk bij je PC gaan zitten, hier door wordt de verbinding uiteraard beter.

Bewerkt: door M4X
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...