Jump to content

Richten


Cenzy

Recommended Posts

Joew

Ik heb GTAIII voor de PC dus nieuw ( Wat ik in het topic ' Modding ' dus ook al zei . )

Nu vraag ik me af ,

Op GTAIII kan je op R1 drukken en dan dan richt Claud automatisch op iemand.

Maar als ik m'n Besturing Wou veranderen ( want ik vind die basisbesturing onpraktisch )

Zag ik - Ik weet niet meer het engelse woord voor richten :bonk: - Richten dus in het engels staan

( Snapie :cab: )

Dus ik Typ een Toets in voor die Functie , maar het spel reageert hier niet op :(

Ik weet zeker dat ik op de juiste knop druk , dus daar ligt het probleem al niet .

Weet er iemand wat het probleem is , of kan je gewoon niet richten op PC

( Dan heb ik het woord waarschijnlijk verkeerd vertaald :cab: )

AlvaZZt Bedank+

Cenzy :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik weet niet of ik je vraag helemaal begrepen heb, maar om Claude automatisch te laten richten moet je de Options op 'Classic' zetten, dit doe je door naar Options --> Controller Setup te gaan, daar druk je op Controls: Standaard nu zullen de Controls naar Classic mode gaan, als je er nog een keer op drukt gaat hij weer normaal. Met de classic mode kan je niet meer om je heen kijken met de muis, maar Claude zal wel automatisch richten op een vijand. Om de volgende vijand te selecteren druk je nog een op richten of op [ of ]. Om te richten druk je gewoon op rechtermuis knop en dan schiet je met de linker muisknop.

Hopenlijk heb ik je vraag beantwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaa Typhoon , hartelijk bedankt man :klap:

Nu gaat GTAIII spelen een stuk makkelijker ,

Maar kan je bv op Classic , de Toetsen nog veranderen ?

Edit ==> Laat maar , is al in orde :)

Bewerkt: door Cenzy
Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan je bv op Classic , de Toetsen nog veranderen ?

Ja gewoon bij Control Options, dan kan je gewoon de toetsen veranderen naar jou wens. Dus dat gaat gewoon hetzelfde als altijd. Het enigste nadeel aan de Classics controls vind ik het om je heen kijken zonder de muis, maar dit is een kwestie van wennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...