Jump to content

missie outrider

Recommended Posts

Geplaatst:

kan iemand mij helpen ik zit in san fierro bij de missie outrider dat je auto's moet opblazen voor de van er is.

kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

Ik ben eerst voor dat ik de missie starte naar de ammu-nation shop geweest. Heb daar granaten gekocht.

Je moet alles opblazen, en niet schieten. Bij mij duurde dat schieten te lang.

En als je het oplaast (rocketl. of granaten) heb je ook kans dat je meedere tergelijkertijd dood.

Geplaatst:

Aha, maar hoe ga jij dan naar die auto's toe, toch op dat brommertje?

Wat je ook zou kunnen doen is dan dichterbij gaan staan zodat je altijd raak schiet. Alleen raken ze jou dan ook... :unsure:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik reed er op de sanchez op af, naderde redelijk dichtbij en knalde met de rocket launcher de auto's weg, achter elkaar. Dan snel de smg gepakt, op de sanchez, dichterbij, eraf, mannetjes afknallen en dan naar de volgende roadblok.

Daar moet je opletten want daar staan ook mannetjes links boven in de ramen. Die moet je ook afknallen.

Roadblok 3 heb je ook weer met die kereltjes in de ramen te maken.

Roadblok 4 is koekkie, geen mannetjes in de ramen.

Wel steeds na het afknallen van de auto's snel op de motor, dichterbij rijden en met een machinegeweer de mannetjes afknallen!

Deed er zelf ook 3 keer over voor ik het door had

Bewerkt: door sgt.ugly

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...