robinho123 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 zoals boven staat ik heb geen geluid schieten werkt niet moter van auto hoor je niet alleen radio doet t met andere praten lukt ook niet en eerst dee die t wel iemand een idee >>> Door Bling: Verplaatst naar "Hardware Problemen". <<< Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 misschien eens deinstaleren. Ik had in het begin dat ik Gta had ook eens, heb gewoon gedeinstaleerd en het ging weer. Reageren
Beany Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) Er is dacht ik al een vastgeplakt Topic over geluidsproblemen. Misschien moet je daar even kijken Edit: Bij Hardware problemen -> En dan bovenaan 'Geluidsprobleem'. Bewerkt: 23 januari 2007 door Beany Reageren
Twankala Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 bij het pauze menu heb je ook geluidsinstellingen. doe alle geluiden is goed omhoog. en misschien staat je com. gewoon op dempen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Regent het toevallig dan ook? Veel mensen heb hier een bug dat je zomaar geen geluid meer hebt, op de autoradio na. Zodra de regen weer opgehouden is, komt het geluid ook weer terug. Ligt het hier niet aan, dan weet ik ook niet precies waar het aan ligt. In het 'hardwareproblemen topic' staat een gepint topic. In dat topic wordt je wel een top gegeven die je kan proberen. Zie hier het topic, misschien wordt je ook wat wijzer als je hem helemaal doorleest. Reageren
Beany Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik was je voor Ik zei ook al dat hij daar het beste kon kijken >>> Door Bling: Wil je ophouden met het aanmaken van zulke onnuttige berichten? Ik heb je vorige ook al verwijderd omdat hij gewoon geen waarde toevoegt aan dit topic. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.