RS-modder Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Hoi ik heb deze sigs gemaakt. Wat vinden julie ervangraag rates en tips zijn welkom hoor. Hopelijk vinen julie het wat. Groetjes, Rs-modder Reageren
2Strong Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik vind ze een 2/10 voor de moeite. Reageren
BigM Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik vind ze een 2/10 voor de moeite. Nou Lekker aardig . Kan jij het heel veel beter dan ? Vast wel niet .Ik geef jou rate een 1/10 en die niet voor de moeite . Oordeel Je eerste sig vind ik nou niet zo speciaal . Een background gemaakt . Daar je twee renders op gedaan en dan neonlight effect . Dat pas je zo toe en daar is niet echt zo veel speciaals aan sorry .Niet afkraken he(zie tips) .Je tweede sig vind ik dan nog maar net iets beter. Alleen het lijkt net alsof je eerste render neit goed is uitgeknipt . Je sonic render is prima.Verder heb je een cloud background gemaakt . Niet echt heel erg speciaal Hints en tips Gebruik een paar goeie tutorials op sites zoals ons eigen forum en www.deviantart.com . Je kan er alleen maar meer van leren dat vast wel handig uitkomt . Verder probeer ook zelf verder te gaan . Save wat jij al goed vind maar ga dan nog wel verder met je signature met andere efffecten bij voegen etc . Miss word hij beter ?. Je cijfer Voor de eerste : Sorry sorry sorry . 5 Voor je tweede . 6.5 Reageren
2Strong Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik vind ze een 2/10 voor de moeite. Nou Lekker aardig . Kan jij het heel veel beter dan ? Vast wel niet .Ik geef jou rate een 1/10 en die niet voor de moeite . Oordeel Je eerste sig vind ik nou niet zo speciaal . Een background gemaakt . Daar je twee renders op gedaan en dan neonlight effect . Dat pas je zo toe en daar is niet echt zo veel speciaals aan sorry .Niet afkraken he(zie tips) .Je tweede sig vind ik dan nog maar net iets beter. Alleen het lijkt net alsof je eerste render neit goed is uitgeknipt . Je sonic render is prima.Verder heb je een cloud background gemaakt . Niet echt heel erg speciaal Hints en tips Gebruik een paar goeie tutorials op sites zoals ons eigen forum en www.deviantart.com . Je kan er alleen maar meer van leren dat vast wel handig uitkomt . Verder probeer ook zelf verder te gaan . Save wat jij al goed vind maar ga dan nog wel verder met je signature met andere efffecten bij voegen etc . Miss word hij beter ?. Je cijfer Voor de eerste : Sorry sorry sorry . 5 Voor je tweede . 6.5 Jep ik kan sigs make Wat een cijfer dan kreeg jou sig een 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 Denk na man. Reageren
60 Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Wat vinden julie ervan ikvind ze wel mooi maar de eerste is wat onduidelijk,ik zou die tweede kiezen voor je signture rates voor de eerste een 5, sorry maar ik vind hem wat onduidelijk voor de tweede een 8!!, die vind ik juist leuk,leuke kleuren enz M.V.G 60 ps: wat hier boven staat is mijn mening.... Reageren
gammie_ Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 2Strong is het nou echt nodig om met dit soort offtopic berichten te gaan posten? Ik dacht het niet. Dus laten we het een beetje gezellig houden Rs-modder laat ik maar beginnen met de plus en min punten. Omdat ik je tweede signature mooier vind ga ik die rate. Plus Punten Ik vind dat je je renders mooi hebt uigeknipt! Min Punten Jammer dat je ze niet hebt ingeblend. Je kleuren zijn niet echt bijpassend. Verder kon je wat meer effecten gebruiken, je achtergrond ziet er wat te eenvoudig uit. je font (lettertypen) is ook niet bij de renders bijpassend kijk eens op dafont.com en zoek naar een Sonic font. Probeer de volgende keer wat tuts te volgen! Conclusie Eerste indruk: 6.5 Render(s): 6.5 Bakcground: 6.0 Effecten: 5.8 Font: 5.8 Eindcijfer: 6.1 Succes met je verdere signature's Global. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Wat vind ik ervan? Erg mooi, alleen de eerste is wat onduidelijk, bij de tweede is wat beter de kleuren gebruikt. Bij beide is het in het midden een beetje leeg. Ratings De eerste: 6 De tweede: 7,5 Reageren
.Djanick Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 ik wil niet bot overkomen dus ik ga proberen zo aardig mogelijke tips te geven pic1: ja, ik vind hem niet echt mooi om eerlijk te zijn (met neon gedaan?) en daardoor vind ik de plaatjes iets te onduidelijk zijn geworden ook. daarom een 6/10 voor pic 1 pic 2: is beter dan pic 1 maar, ik vind de renders toch iets te los van het achtergrond! de linker pic is niet echt mijn "style" maar ik vind die sonic wel beter, mooie render is dat ook! voor dit plaatje een 7/10! Reageren
RS-modder Geplaatst: 23 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Zoals julie misschien al zagen ik hb er nog 1 gemaakt: Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Ik vind zelf dat de signature uit de post boven mij. Misschien is het wel een filter, maar dat zorgt er bij mij niet voor dat ik de achtergrond niet mooi vind. Verder heb ik wel een paar tips voor de volgende keer: (Misschien klinkt het al kritiek, maar dat bedoel ik zeker niet) - Een render in je signature zou het al stukken mooier maken! - Gebruik geen standaard lettertype, maar bijvoorbeeld een gedownload - Probeer wat dingen zoals blending options op je tekst uit. (Zou het erg mooi maken) Verder vind ik het een 8/10 waard. Bewerkt: 3 februari 2007 door X-Qyeh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.