BWJoost Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) wat vinden julie er van? heb er ook een tut bij gemaakt Bewerkt: 23 januari 2007 door BWJoost Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ik vind het een mooie sig.. ik heb er niet zo bijster veel verstand van maar ik vind hem mooi een klein minpuntje is de groen/blauwe kleur die vind ik neit egt mooi Offtopic: Ik ben aardig fan van Terminator dus ik geef je een 6.8 Reageren
.Syfes Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Ik vind het niet zo goed er zit niet veel in ,je hebt er wat weinig aangedaan wat ik goed vind is die achtergrond Greetings Syfes Reageren
gammie_ Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Best een leuke sig, ik kan zien dat je wel het een en ander aan gewerkt heb! Plus Punten Mooi gedaan dat Arnold wat waziger erop staat en in de background is ingeblend! Min Punten Ik vind dat Arnold wel wat duidelijker (het lijkt wat onscherp) erop had gemogen dat heeft niets te maken met dat hij wat waziger is maar hij had wat meer mogen opvallen. verder is je font wat té standaard. De achtergronds kleur past niet bij je render. Conclusie Eerste indruk: 7.0 Bakcground: 6.0 Render: 7.0 Effecten: 7.0 Font: 5.8 Eindcijfer: 6.6 Global. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Info Achtergrond:8 Render/Stock:6 Andere effecten:7 Kleuren:7 Tekst:5 Wat kun je verbteren?: De tekst kun je verbeteren, een ander font bijvoorbeeld zoek is even op DaFont, daar vind je vast wel leuke Je render/stock had ook wel wat groter gekunt. Er had ook nog wat contrast bij gemogen d.m.v. Brightness.Contrast Wat vond ik wel goed?: De achtergrond, die vond ik erg mooi gedaan, de kleuren staan mooi bij je render/focuspunt. Cijfer:6,3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.