Jump to content

Vraag ivm GTA San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik ben het spel GTA San Andreas aan het spelen en ik zit vast in de missie: Los Desperados!

Kan iemand mij helpen wat ik moet doen?

Alvast bedankt & ik hoop echt op een antwoord...

Geplaatst:

Tot hier ben ik geraakt...

"Je moet daarvoor nog 2 Orange Grove Families members recruteren. Al je dan 2 Orange Grove Families-members hebt gerecruteerd, stap je met Cesar in de geparkeerde Greenwood die voor Sweets huis op Ganton pleintje staat geparkeerd. Als je samen met Cesar naar Unity Station rijdt vraagt Cesar aan Carl of hij het goed vindt dat Cesar met Carl's zus Kendl gaat trouwen. Carl gaat er wel akkoord mee en op dat moment komen ze bij Unity Station aan. Je ziet aan de andere kant van het spoor 3 Varrios Los Aztecas members staan. Loop in de rode marker en het gevecht om El Carona gaat beginnen. "

Geplaatst:

Los Desperados

Het is eindelijk zover, je moet met El Carona Los Santos in om de wijk met Cesar Vialpando en zijn homies te veroveren. Op dit moment is El Carona in bezit van de Los Santos Vagos. Bij Unity Station staan drie oude Varrios Las Aztecas vrienden van Cesar, die wel willen strijden tot het bittere einde om El Carona weer terug te winnen. Carl Johnson denkt dat als je El Carona wilt veroveren veel meer mensen nodig hebt. Je moet daarvoor nog 2 Orange Grove Families members recruteren. Al je dan 2 Orange Grove Families-members hebt gerecruteerd, stap je met Cesar in de geparkeerde Greenwood die voor Sweets huis op Ganton pleintje staat geparkeerd. Als je samen met Cesar naar Unity Station rijdt vraagt Cesar aan Carl of hij het goed vindt dat Cesar met Carl's zus Kendl gaat trouwen. Carl gaat er wel akkoord mee en op dat moment komen ze bij Unity Station aan. Je ziet aan de andere kant van het spoor 3 Varrios Los Aztecas members staan. Loop in de rode marker en het gevecht om El Carona gaat beginnen.

Als je met de 3 Varrios Los Aztecas hebt gepraat, moet je tussen allemaal gebouwen in El Carona mensen van de gang Los Santos Vagos vermoorden. Je kunt het beste gebukt gaan zitten en om de hoekjes van de muur schieten. Als je dan bij de gebouwen in El Carona alle Vagos hebt vermoord moet je naar het volgende stuk, je moet nu weer een stukje verder lopen om de volgende Vagos te vinden. Er staan allemaal Vagos op je te wachten met een Tec-9. Ze proberen jou te vermoorden, schiet ze allemaal dood. Als je helemaal links kijkt bij het spoor zal er voor een gebouw een health-hartje liggen. Pak deze als je health al een klein beetje op is. Nu moet je nog 1 stuk tussen alle gebouwen veroveren, nu moet je op een breed stuk pad allemaal Vagos vermoorden. Deze staan nu goed opgesteld voor de ingang van die gebouwen. Als je dat gelukt is, kom je bij het volgende stuk. De steegjes die richting de straat van Cesar's huis lopen. Er komen nu allemaal Vagos op je afrennen, er staat een auto daar kun je achter gaan zitten. Nu kun je precies over de achterkant van de wagens alle Vagos doodschieten. Als dan Cesar's vrienden vooruit lopen zie je dat er ineens garagedeuren aan de rechterkant open gaan. Daar ligt soms een health-hartje en er zitten Vagos. Als je die dan vermoord hebt, komen er ineens allemaal Vagos over de hekken heen klimmen en van achter. Nu kun je het beste de personen die voor jou staan omschieten, nu hoor je een Varrio Los Aztecas member roepen dat er Vagos van achter komen. Draai je snel om en schiet het aantal van achterkomende Vagos dood. Nu zal het laatste stuk uit de missie volgen. Je komt nu bij de straat van Cesar aan. Je krijgt nu een korte cutscene te zien, dat CJ en Cesar samen naar de straat waar Cesar woont lopen. Ze zien dan allemaal Vagos lopen met een Tec-9 en er staat 1 met een rocketlauncher op het dak van een huis. Schiet deze man als eerste dood, nu kun je makkelijk de rest van de Vagos afschieten om de missie tot een goed einde te brengen. Als je dan de allerlaatste Vagos hebt vermoord dan haal je de missie. Mission completed!

Beloning

+Respect

Nu is El Corona niet meer geel/oranje op je radar. Dit betekend dat dat de Los Santos Vagos niet meer de baas zijn in El Carona. Hij is nu helemaal in bezit van Cesar Vialpando en zijn gang Varrios Las Aztecas

Onze goede bron: WikiGTA

>>> Door Dutchy3010: De link naar deze WikiGTA pagina staat al in de post van Bv202, en deze post is dus totaal geen toevoeging. Voortaan eerst even kijken of dit antwoord al gegeven is!<<<

Geplaatst:

Hoi!

Misschien kan je beter hier je eige savegame posten gewoon uit Gta Sanandreas User files dan vervolgens gaan inpakken en dan hier posten.

Als je dat hebt gedaan zie je vanzelf of iemand het wil doen en dan krijg je je savegame weer terug :Y .

Het is makkelijker om dat te doen.

>>> Door Bling: Denk je er wel even aan dat sommige mensen ook de console versie van San Andreas kunnen hebben? Bovendien is het ook mogelijk dat hij de missie liever zelf wil halen. Hij vraagt niet voor niets om tips. ;) <<<

Geplaatst:

En hoe doe ik dat dan? Ik speel dat spel op de Playstation 2... :Y

Ik ben daar in Los Desperados aan gekomen en dan moet ik met een kameraad naar het station rijden en kom daar bij 3 gangmembers aan... Daar zit ik vast, en ik heb het ook al gelezen in de tekst maar vind het echt niet :N

Geplaatst:
Hallo,

ik ben het spel GTA San Andreas aan het spelen en ik zit vast in de missie: Los Desperados!

Kan iemand mij helpen wat ik moet doen?

Alvast bedankt & ik hoop echt op een antwoord...

je bent al zo ver je kan nu de mini gun halen uit toreno's huis in de desert als je niet weet waar die is zeg je het dan even? dan kan ik ff een kaartje posten :)

Geplaatst:
En hoe doe ik dat dan? Ik speel dat spel op de Playstation 2... :Y

Ik ben daar in Los Desperados aan gekomen en dan moet ik met een kameraad naar het station rijden en kom daar bij 3 gangmembers aan... Daar zit ik vast, en ik heb het ook al gelezen in de tekst maar vind het echt niet :N

Jongens, ik denk dat hij niet weet hoe hij moet rekruteren :D.

Rekruteren PS2:

Richt op een ganglid (te herkennen aan zijn groene kledij) en druk op pijltje omhoog... Ganglid laten staan: Richt + Pijltje omlaag. Weer mee laten lopen: Richt + Pijltje omhoog. Lukt het nu?

Geplaatst:

En als ik dat bij die 3 gangmembers aan het station gedaan heb, waar moet ik dan naartoe??

(ik schaam me dood... :$ )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...