-Niels- Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) eej, ik heb laatst een nederlandse taal mod gedownload bij jullie en toen startem MTA nie meer op. ik heb toen de gwone spanish.gxt gekregen ik heb em vervangen maar nog steeds kan ik nie ingame wat moek doen>>??? en config staat op 1.0 en die hebk ik al een X naar 1.1 gezet en weer trug en ik heb ook al een X reset game path gdaan en MTA opnieuw geinstalleert kunnen jullie helpen?? mzzls Bewerkt: 20 november 2004 door GtA_BaDmAn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 gewoon vice city opnieuw installeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Of de originele gxt file terugzetten, dat zou ook kunnen helpen. en de goede versienummer kiezen bij MTA, meestal is dat 1.1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 alz je men berichie beter had gelezen dan zag je et wel staan ik heb et al vervangen de versie op 1.1 enzo gzet maar et werkt nie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.