Dx11 Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Is het echt niet mogelijk met de minigun omhoog te richten, het lukt mij niet, ik zou het handig vinden om een heli neer te halen... ik heb vc op de xbox... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Je kan met een minigun inderdaad alleen naar links en recht schieten. Dus naar boven afvuren is niet mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Toch vaag, ik kan in de war zijn, maar op de PC kan dat toch wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Je kan ( op de PC ) inderdaad naar alle kanten mikken met de ' Minigun '. Dit komt omdat de PC - versie een vrije mikker heeft , dit heeft de Xbox - versie blijkbaar niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 24 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Je kan ( op de PC ) inderdaad naar alle kanten mikken met de ' Minigun '. Dit komt omdat de PC - versie een vrije mikker heeft , dit heeft de Xbox - versie blijkbaar niet. nou, bij de meeste wapens heb je autoaim, maar bij de minigun niet, ik kan alleen schieten inhouden, en dan draaien... wel raar.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Dat zei ik toch ook Op de x box kan het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 En ik denk op de PS2 ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2007 Dat is dan wel jammer. Meestal kan je met elk pistool ook in real-life overal heen schieten . Waarschijnlijk een bug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.