Jump to content

territorium

tq3rhg8q3ryuhgeriugy

Recommended Posts

Geplaatst:

in los santos zijn er bepaalde territoriums die je kan overnemen. ik heb alles overgenomen. Op een gegeven moment viel mij op dat er op een plekje in san fiero en in die stad helemaal links boven ook territoriums kwamen van andere gangs. geel en in fierro paars.

Wat heb ik gedaan of hoe moet ik zorgen dat er meer van die plekjes komen?

Zodat heel de kaart 1 en al kleur is. Ik wil namelijk dat alle plekken waar geen territoriums zijn ook gekleurd worden.

Ik heb ps2 versie*

alvast bedankt voor je antwoord ;)

Geplaatst:

Dit is een glitch, die optreed als je té ver van de kust vandaag bent gegaan. Met een beetje pech kan deze glitch dus al optreden tijdens de missie "Saint Mark's Bistro", aangezien je bij deze missie ook een eindje van de kust vandaan moet vliegen. Indien je deze glitch eenmaal hebt, zul je niet meer in staat zijn hem terug te draaien. Maar aangezien deze glitch geen nadelige gevolgen heeft voor de rest van het spel, zal het wel niet zo'n heel groot probleem zijn. Verder raad ik je wel aan om in het vervolg even de zoekfunctie te gebruiken. Met behulp daarvan had je namelijk al veel topics hierover kunnen vinden. ;)

Geplaatst:
Dit is een glitch, die optreed als je té ver van de kust vandaag bent gegaan. Met een beetje pech kan deze glitch dus al optreden tijdens de missie "Saint Mark's Bistro", aangezien je bij deze missie ook een eindje van de kust vandaan moet vliegen. Indien je deze glitch eenmaal hebt, zul je niet meer in staat zijn hem terug te draaien. Maar aangezien deze glitch geen nadelige gevolgen heeft voor de rest van het spel, zal het wel niet zo'n heel groot probleem zijn. Verder raad ik je wel aan om in het vervolg even de zoekfunctie te gebruiken. Met behulp daarvan had je namelijk al veel topics hierover kunnen vinden. ;)

dus wat moet ik doen?

Leg het even in details uit aub.

Geplaatst: (bewerkt)

dus wat moet ik doen?

je kan opnieuw gaan beginnen dus New Game :Y moet je wel opnieuw beginnen maar als je niet ver bent kan je het doen ;) of als je een andere savegame hebt die best ver is en geen glitch heeft op die spelen maar als je dat niet doet kan je het helaas niet stoppen :N

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:
dus wat moet ik doen?

Zoals ik reeds al zei: Indien deze glitch bij je opgetreden is (Zoals bij jou het geval is), kun je er niks meer tegen doen. Als je echt last van ze hebt, is de enige oplossing: Een nieuw spel starten.

Geplaatst:
Wat heb ik gedaan of hoe moet ik zorgen dat er meer van die plekjes komen?

Zodat heel de kaart 1 en al kleur is. Ik wil namelijk dat alle plekken waar geen territoriums zijn ook gekleurd worden.

Wat je moet doen om dit te bereiken is een aantal uur (ja uren dus) van de map van San Andreas wegvliegen. Zoals gezegd treedt er dan een glitch op die de nieuwe territories overal op de map van SA neerzet. Naar mate je langer wegvliegt van het 'vaste land', hoe meer van die territories er komen, tot een maximum van 178.

Of dit over de hele map verspreid is, weet ik zo niet, maar het zal wel een groot stuk beslaan. Voor achtergrond informatie wil ik je doorverwijzen naar deze guide, waarin het haarfijn wordt uitgelegd, maar ook wat de negatieve gevolgen zijn. Lees het eens door, alle informatie die je wil staat daar wel in.

Geplaatst:

Nog even een vraagje over die glitch: komen er dan ook territoria in de Badlands, the dessert en Las Venturas?

Geplaatst:
Nog even een vraagje over die glitch: komen er dan ook territoria in de Badlands, the dessert en Las Venturas?

als je die guide leest, kan je de maps zien, en ja ze zullen door heel san andreas zijn... maar dat is alleen als je heel lang van de kust vliegt (zet bijv het vliegtuig koers van de kust, laat het gas los, en ga slapen, als je wakker bent zal je wel alle teritoria's)

In de guide die Preddy al gaf zie je een stuk staan waar staat in welke gebieden er nieuwe terrotories komen, of kunnen komen. Het is een hele lijst, en volgens mij komen ze overal wel in San Andreas. Bekijk het anders zelf even, onder het kopje 'New territories ( Only can be gotton by doing the glitch).'

Edit: Woeps, veel te laat.. ^^

@DX11 Je mag er niet bij weglopen, dat staat ook in de guide.

Bewerkt: door -Matthijs-

In de guide die Preddy al gaf zie je een stuk staan waar staat in welke gebieden er nieuwe terrotories komen, of kunnen komen. Het is een hele lijst, en volgens mij komen ze overal wel in San Andreas. Bekijk het anders zelf even, onder het kopje 'New territories ( Only can be gotton by doing the glitch).'

Edit: Woeps, veel te laat.. ^^

@DX11 Je mag er niet bij weglopen, dat staat ook in de guide.

hmm, ik zag dit:

I left my controller on the floor for about 36 hours.

Looked at the map, there wheren't any territories. Looked at my stats, there

they where.

Drown myself, came from the hospital, the whole map was 100% covered with

territories.

I had a total of 178, tried again, no more. I spent hours with testing, 178

was the maximum.

Also it is a knowledge that after a while (over about 130 territories)

the territories will pop-up much slower.

dus jij denkt dat hij er 36 uur achter heeft zitten wachten ;)

edit: en dit dan?

-The longer you go, the more territory(let it run while you sleep).

nog een edit:

============================

3.BY PLANE ======================== (*IIb3b3.*)

============================

Do nothing, go playing another console, lunching, whatever you wanna do.

genoeg?? :puh:

Bewerkt: door DX11

Nog een klein vraagje:

Hoe zet je die automatische piloot aan ?

Ik het GTA: SA op de PS2.

edit: hier nog een vraag: als bv je een gebied hebt ''gekregen'' in woestijn bv

spawnen dan daar ook gangmembers (ik bedoel daar waar geen paden zijn) ??

Bewerkt: door MASTERMIND
Nog een klein vraagje:

Hoe zet je die automatische piloot aan ?

Ik het GTA: SA op de PS2.

edit: hier nog een vraag: als bv je een gebied hebt ''gekregen'' in woestijn bv

spawnen dan daar ook gangmembers (ik bedoel daar waar geen paden zijn) ??

gewoon alles loslaten, hij zal dan minder hard vliegen maar wel gewoon doorgaan...

het stond ook ergens in die guide kijk anders zelf even ;)

edit: gevonden!

-The "bitch method" for taking over "no peds territories":

Kick a gang member outa it's car or do something else to get some gang

members

follow you, then, let them follow you into a "no peds territory" then kill

them and you'll start a war.

-You can also take a tractor or towtruck and tow a car with 3 or more

gangmembers to a "no peds territory and kill them.

edit@hieronder, zo genoeg gepraat over dit onderwerp, ik ga dr vandoor ;)

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

WOW, DIE GLITCH WERKT

ik heb nu 76 gebieden

ballas 31 en de vagas 46

cool :D

al vanaf het begin van dit topic aan het vliegen een aantal uur dus :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...