Jump to content

Unique stunt bovenop de parkeer garage


Dx11

Recommended Posts

die naast het winkelcentrum in het noorden van vice beach (eerste eiland), ik begin te betwijfelen of het wel een stunt is, aangezien ik nooit die camera krijg... ps als iemand een lijst weet met de stunts, het liefst inclusief screen, (zoals de hidden packages op wikigta) dan zou dat heel fijn zijn...

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies welke stunt je bedoelt, maar ik denk dat je het over deze hebt:

USB_29.JPG

Screenshot komt van WikiGTA

Als het om bovenstaande stunt gaat moet je dus goed letten op de plek waar je de stunt uitvoert, want op deze parkeergarage zitten 4 plaatsen waar je een stunt kunt uitvoeren, terwijl slechts één een Unique Stunt is. Zoals je op bovenstaande screenshot kunt zien is het de stunt naast de Shotgun-pickup, waarvan een klein stukje zichtbaar is op de screenshot. Rijd vanaf de ene kant van het dak naar de kant waar de stunt zit en de Unique Stunt zal als het goed is worden gehaald. Lukt dit nog niet, probeer dan harder te rijden door voorover te leunen op je motor (Zelfde knop als waarmee je een Stoppie kunt maken...wel snel achter elkaar indrukken) en dan moet het vast wel lukken. Veel succes ermee en mocht het toch om een andere stunt gaan, laat het even weten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet precies welke stunt je bedoelt, maar ik denk dat je het over deze hebt:

USB_29.JPG

Screenshot komt van WikiGTA

Als het om bovenstaande stunt gaat moet je dus goed letten op de plek waar je de stunt uitvoert, want op deze parkeergarage zitten 4 plaatsen waar je een stunt kunt uitvoeren, terwijl slechts één een Unique Stunt is. Zoals je op bovenstaande screenshot kunt zien is het de stunt naast de Shotgun-pickup, waarvan een klein stukje zichtbaar is op de screenshot. Rijd vanaf de ene kant van het dak naar de kant waar de stunt zit en de Unique Stunt zal als het goed is worden gehaald. Lukt dit nog niet, probeer dan harder te rijden door voorover te leunen op je motor (Zelfde knop als waarmee je een Stoppie kunt maken...wel snel achter elkaar indrukken) en dan moet het vast wel lukken. Veel succes ermee en mocht het toch om een andere stunt gaan, laat het even weten ;)

ik bedoelde die niet, ik had een schans gevonden bovenop de parkeer garage in het noorden van het 1e eiland, vlaknaast het winkelcentrum met dat blauwe dak weetjewel ;) maar het bleek helemaal geen jump te zijn, (ik ben er wel 20x afgesprongen maar er gebeurde niks :puh: ) ps je zegt dat de screen van wikigta komt, wat ik niet helemaal snap, de unique stunts staan er toch (nog) niet?

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

je zegt dat de screen van wikigta komt, wat ik niet helemaal snap, de unique stunts staan er toch (nog) niet?

Nog niet allemaal nee, maar van de nummers 17 t/m 35 staan er in ieder geval wel screenshots op. De rest zal nog wel bijgewerkt worden, gezien het 'Work in progress'-kopje boven de Unique Stunts-pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

je zegt dat de screen van wikigta komt, wat ik niet helemaal snap, de unique stunts staan er toch (nog) niet?

Nog niet allemaal nee, maar van de nummers 17 t/m 35 staan er in ieder geval wel screenshots op. De rest zal nog wel bijgewerkt worden, gezien het 'Work in progress'-kopje boven de Unique Stunts-pagina.

oke, wist ik nog nieteens ;) iniedergeval bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...