globekiller Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) Weet iemand een oplossing bij GTA SA bij de missie: Farwel my love ? Bewerkt: 25 januari 2007 door globekiller Reageren
Preddy Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Eerst wil ik je graag verwijzen naar twee linkjes uit de walkthrough, te weten: Farewell, My Love(Wikigta) en Wu Zi Mu (WiKiGTA). Het is wat magertjes maar lees de tips vooral goed door, vooral de stukken over niet teveel van het pad afwijken en vooral oppassen met het water. Een tip die ik je geef is dat een paar kleine foutjes niet erg zijn, je wint er de race nog wel door, maar een grote fout zal je niet snel te boven komen. Meer tips zijn wellicht te vinden in de al bestaande topics, zoals deze, deze, of de zoekopdracht. Ik weet niet of je cheat, maar in het geval van zou ik even het stukje lezen over de vliegende auto's cheat, in het eerste topic. Misschien dat een filmpje nog kan helpen, dus heb ik er eentje voor je opgezocht, die alhier te vinden is. Veel succes ermee Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Rij niet te snel, probeer ze in het begin in te halen. Rij op rechte stukjes wel even wat sneller door gas te geven. Ik raad je aan in de bochten je snelheid af te nemen en goed op de rode markers te letten, waar je doorheen moet rijden. Zorg ervoor dat je die altijd kunt vinden, kijk goed naar de zandwegen en kijk desnoods op je kaart. Meer advies kan ik je niet geven, maar de walkthrough van deze site is goed genoeg om je erdoorheen te leiden denk ik Veel succes! Reageren
globekiller Geplaatst: 25 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 p het filmpje rijden eerst de auto's voor en Snijd CJ een stuk af :S Dat lukt mij dus nooit bij mij rijden altijd de auto's voor K heb de missie al 7x gedaan en steeds mislukt :S Iemand nog meer Hulp? Reageren
Mirrrr Geplaatst: 25 januari 2007 Rapport Geplaatst: 25 januari 2007 p het filmpje rijden eerst de auto's voor en Snijd CJ een stuk af :SDat lukt mij dus nooit bij mij rijden altijd de auto's voor K heb de missie al 7x gedaan en steeds mislukt :S Iemand nog meer Hulp? Ik laat altijd eerst de auto's rustig vooruit rijden. Geef niet meteen gas. Er rijden zich zowiezo 2 auto's meteen tegen elkaar aan. Daarna rij ik rustig achter de nummer 1 aan en als je op stukken weg komt geef ik meestal gas. En als je de nr 1 hebt ingehaald, wel gewoon doorrijden maar rij niet al te hard. Je auto heeft nogal de neiging om uit de bocht te vliegen. Heel veel succes Reageren
globekiller Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Mensen heeft iemand een truc voor de PS2 dat ik deze game kan overslaan? dit is me 10e keer dat hij niet lukt! Stuur desnoots een kaartje Alsvast bedankt P.S.: ik ga hem nu voor de 11e keer doen!Hopen dat het lukt EDIT: Help geen cheat hier bij? Wuzi mu ofzoo is me wel gelukt met Cheats Bewerkt: 27 januari 2007 door globekiller Reageren
HippeEend Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Lepper de lep lep Lol, globe gebruik de cheat: Raak auto's en ze ontploffen.. Bij de pc werkt dat en desnoods als je dan zelf ook gaat branden, doe leven cheat En anders, gebruik je hersens.. Je moet anders gaan racen en denken: NERDS DIE JULLIE ZIJN IK HAAL JULLIE WEL IN Greetz, HippeEend Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 Lol, globe gebruik de cheat: Raak auto's en ze ontploffen..Bij de pc werkt dat en desnoods als je dan zelf ook gaat branden, doe leven cheat En anders, gebruik je hersens.. Dan kan je beter de cheat gebruiken dat auto's vliegen (Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left). Dan vliegen ze weg op het moment dat ze te hard rijden, en kan jij heel langzaam rijdend de race uitrijden. Wel opletten dat je langzamer gaat rijden als je drijgt te gaan vliegen . Reageren
globekiller Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Lol, globe gebruik de cheat: Raak auto's en ze ontploffen.. Bij de pc werkt dat en desnoods als je dan zelf ook gaat branden, doe leven cheat En anders, gebruik je hersens.. Dan kan je beter de cheat gebruiken dat auto's vliegen (Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left). Dan vliegen ze weg op het moment dat ze te hard rijden, en kan jij heel langzaam rijdend de race uitrijden. Wel opletten dat je langzamer gaat rijden als je drijgt te gaan vliegen . Dutchy3010 Werkt dat dan ook bij Farwell..my love?? Volgens mij niet Reageren
Mirrrr Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Jawel, want de eerste keer dat ik GTA speelde lukte die mij ook niet en heb ik hem ook met die cheat gespeeld. Maar wat Mathijs zegt. Let op dat je niet zelf te hard rijdt. Dan vlieg je zelf namelijk ook weg Het is trouwens met die cheat ook niet nodig om hard te rijden. Je wint hem toch wel. Heel veel succes Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Wat Dutchy zegt is zeker een goede tip, deze cheat gebruikt mijn zusje ook altijd Toch als je zonder cheats doet kun je het beter laten zitten. Wanneer je deze cheat gebruikt en die auto's wegvliegen, moet je de cheat deactiveren om jezelf aan de grond te houden en lekker te kunnen rijden zonder zelf te gaan vliegen (deactivatie = dezelfde code nogmaals intoetsen). Het is mogelijk dat ze dan toch nog eens terugkomen, maar dan doe je het gewoon nog een keer. Zodat ze nogmaals wegvliegen. Heel veel succes en onthoud: oefening baart kunst Reageren
globekiller Geplaatst: 29 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2007 (bewerkt) Lol, globe gebruik de cheat: Raak auto's en ze ontploffen.. Bij de pc werkt dat en desnoods als je dan zelf ook gaat branden, doe leven cheat En anders, gebruik je hersens.. Dan kan je beter de cheat gebruiken dat auto's vliegen (Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left). Dan vliegen ze weg op het moment dat ze te hard rijden, en kan jij heel langzaam rijdend de race uitrijden. Wel opletten dat je langzamer gaat rijden als je drijgt te gaan vliegen . Dankje Dutchy voor je tip Ik ga weer San Andreas spelen want ik heb de missie gehaald! Bewerkt: 30 januari 2007 door globekiller Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 (bewerkt) Globekiller, Wat je ook kan doen is gewoon een beetje langzaam in het begin rijden en bij de bochten driften volgens mij is dat R2 bij de PS2. Zo heb ik die missie gehaald maar vaak slip je uit en om dat te voorkomen moet je iets voor de bocht wat langzamer rijden maar ook niet te langzaam. Dus drift de berg af en robeer hun in te halen let wel op de weg bij die boerderij daar botste ik vroeger altijd tegen die huizen aan, maar als je door de stad bent geweest dan moet je echt volle gas nemen anders lukt het je niet meer om 1ste te worden. Hopelijk lukt het... Grtzzz CJ2 Bewerkt: 30 januari 2007 door Carl_Johnson2 Reageren
Gino99 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) >>> Door Dutchy3010: Als je twee posts hierboven had gekeken, dan had je gezien dat de topicstarter de missie al gehaald had. Dat maakt deze post een beetje overbodig .<<< Oeps sorry had effe niet opgelet :$ >>> Door Dutchy3010: Gebruik voortaan even de EDIT-knop . Daarom heb ik je posts nu even voor je samengevoegd .<<< >>> Door Dutchy3010: Als je twee posts hierboven had gekeken, dan had je gezien dat de topicstarter de missie al gehaald had. Dat maakt deze post een beetje overbodig .<<< Oeps sorry had effe niet opgelet :$ Ik heb het net gedaan >>> Door Dutchy3010: En opnieuw samengevoegd...<<< Bewerkt: 3 februari 2007 door gino99 Reageren
Robf Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 offtopic: lol @ bovenstaande post ik doe die altijd zonder cheats, ik rij rustig en tik met de neus van mijn auto tegen de achterkant van de andere auto voor me aan, op die manier ben je er al 1 kwijt, als je het goed doet. de rest race ik altijd voorbij (nog op het zandpad tussen en onder de rotsen) als je vervolgens hard rijd op de lange stukken en hard remt met Handbrake kan je de bochten in de dorpjes ook goed nemen. ik doe deze altijd in 1 keer, heel makkelijk. /succes >>> Door Dutchy3010: Als je nou ziet dat ik in de post hierboven heb gezegd dat het onnodig was om te posten omdat de topicstarter de missie al gehaald had, waarom post je dan nog? Graag voor je houden .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.